Efter at have gæst her nogle måneder har jeg nu meldt mig til.
Jeg er Lise fra Sjælland og jeg har et lille kattehold af persere og exotics. Man må sige at jeg har været med i mange år da jeg fik min første kat i 1985. Mit stamnavn er Balihai.
Jeg er også mor til 4 skønne voksne børn og 2 nye børnebørn, en af hver slags…hehe. Udover interessen af kattene laver jeg fra tid til anden lidt grafik og elsker at give min HP ny make-over.
Jeg ser frem til at hygge og spændende indlæg.
Knus fra Lise
Velkommen til:-)
Camilla
-velkommen til de kattegale. Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget på dette forum, og jeg glæder mig til at se dig i de forskellige tråde.
Hej og -velkommen
Håber du bliver glad for at være her -thumbs
Må altså lige tilføje, at jeg har været inde på din HP og snuse.
Hvor er din datters tegninger bare flotte -wow
Og dine tubes -thumbs
Hvordan har du lavet dem :?
Hej Lise og velkommen til Godt at se dig her også -kramer
Hej Lise
Også velkommen fra mig -velkommen
Velkommen til Lise
Jeg håber du bliver glad for at være en del af kattegale
Tusind tAK for den varme velkomst til alle :))
Takker på min datters vegne angående kompliment om hendes tegninger og angående mine tuber Stine kan du melde dig til et kursus online :)) der kan du lære det, det kræver lidt tålmodighed.
Birthe og Elisabeth det er hyggeligt at I er her jeg kan fortælle at Nunuu er mit opdræt.
Velkommen Lise -velkommen
Håber, du får det rart herinde
Takker Tina, det er eg sikker på at jeg gør.
-velkommen herind til de gale-høhø
-velkommen til.
Dejligt at du vil være med til at hygge og deltage i et super godt forum:D
Glæder mig til at se billeder af dine dejlige misser
Davs, velkommen hertil. -velkommen
[quote=litza;58965]Tusind tAK for den varme velkomst til alle :))
Takker på min datters vegne angående kompliment om hendes tegninger og angående mine tuber Stine kan du melde dig til et kursus online :)) der kan du lære det, det kræver lidt tålmodighed.
Birthe og Elisabeth det er hyggeligt at I er her jeg kan fortælle at Nunuu er mit opdræt.[/quote]
Hyggeligt du kom til
Er børnebørnene ved at blive store? -forelsket
Jamen, så er vi jo begge nye
Stort velkommen til dig -velkommen
Hejsa og stort -velkommen fra mig også
dejligt at se dig… og hvor er det rart at høre at folk har lyst til at være med når de har læst med lidt…
håber vi får det rigtig hyggeligt i trådene -hop
-kramer
Miss T
[quote=litza;58965]Tusind tAK for den varme velkomst til alle :))
Birthe og Elisabeth det er hyggeligt at I er her jeg kan fortælle at Nunuu er mit opdræt.[/quote]
Har du ikke et link :?
Kunne godt tænke mig, at kigge lidt nærmere på det
Du skal søge på nogle yahoo lister efter tube kursus det er lang tid siden jeg har lært det
Pøj Pøj
Lise
Hej Lise
Velkommen til
Knus Gitte