Hej med jer. :)

Hej. :slight_smile:

Min kæreste og jeg får vores første kat sammen på tirsdag, hun hedder Panter og er en smuk trefarvet norsk skovkat. Jeg er så spænt at jeg er ved at revne. :ups:
Og i den forbindelse er jeg blevet anbefalet, at oprette mig her inde.

Så jeg vil da lige sige pænt goddag til jer alle, inden jeg forsøger mig med at oprette en tråd med spørgsmål.
:heya:

Venlige hilsner fra Sus

Ps. Hvis der er andet jeg burde have skrevet heri præcentationen, så er i masser af velkomne til at spørge.

Hej Sus,

velkommen herind - du spørger bare løs …

Vi glæder os til at se billeder af Panter - og tro mig intet er som forventningens glæde.

Velkommen til :heya:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;706295]Hej Sus,

velkommen herind - du spørger bare løs …

Vi glæder os til at se billeder af Panter - og tro mig intet er som forventningens glæde.[/QUOTE]

Mange tak. :slight_smile:

Jeg skal lige lure lidt på, hvor hulen jeg bør poste mine spørgsmål.
Min computer har lidt problemer med at loade denne side, så det kan godt været at det kommer til at tage lidt tid.

Uha, billeder? :uha: :blegne:
Jamen, jamen… Lige nu skal jeg lige have lært at finde rundt her inde. :ups:

Og du har ret, det er lidt som at være forelsket.
Jeg har sommerfugle i maven, er både nervøs og spændt og jeg vil så gerne gøre det hele rigtigt, selvom jeg slet ikke kender den fine dame godt nok til at vide, ret meget om hvad der er helt rigtige.

Mange tak. :slight_smile:

Hejsa Sus - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

p.s. Der er flere, der har nævnt at KG har kørt lidt langsomt i dag, men det går nok over igen. :cool2:

Rigtig :hjerte:'ligt :velkommen: hertil, håber du bliver glad for at være her.

Jeg glæder mig også til at se billeder af det nye familie-medlem, du finder hurtigt ud af how-2, når du har haft lidt tid at ‘lege’ lidt med stedet.

:slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;706319]Hejsa Sus - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

p.s. Der er flere, der har nævnt at KG har kørt lidt langsomt i dag, men det går nok over igen. :cool2:[/QUOTE]

Mange tak. :slight_smile:

Jamen jeg synes også allerede det er blevet en del bedre, så det er skønt.
Jeg var helt nervøs for, at min gamle puter slet ikke ville ville kunne køre siden.

[QUOTE=danpia;706322]Rigtig :hjerte:'ligt :velkommen: hertil, håber du bliver glad for at være her.

Jeg glæder mig også til at se billeder af det nye familie-medlem, du finder hurtigt ud af how-2, når du har haft lidt tid at ‘lege’ lidt med stedet.

:)[/QUOTE]

Ih, tak! :slight_smile:
Det bliver jeg helt sikkert, når jeg lige har kigget mig lidt mere omkring. :slight_smile:

Jeg håber du har ret, hvis hun falder godt til her, så bliver jeg så stolt, at jeg er nødt til at forsøge mig.

Hej og velkommen! Der er vist en tråd et sted i Hjælp Til Brugerne forummet om hvordan man poster billeder her, hvis ikke du er kendt med denne type forums :slight_smile:

Og når du har set den, så glæder jeg mig til at se Panter :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;706364]Hej og velkommen! Der er vist en tråd et sted i Hjælp Til Brugerne forummet om hvordan man poster billeder her, hvis ikke du er kendt med denne type forums :slight_smile:

Og når du har set den, så glæder jeg mig til at se Panter ;)[/QUOTE]

Mange tak. :slight_smile:

Den tråd må jeg da lige have fundet!
Jeg er lidt bekendt med et lignende forum, meeen jeg er ikke helt sikker på hvor meget lignende. :ups:

:velkommen::velkommen::velkommen:

hej og :velkommentilkg:

håber du bliver rigtg glad for at være her :slight_smile:

Tak skal i begge have!

Jeg tror jeg bliver rigtig glad for stedet, jeg har allerede fået svar på en del af mine spørgsmål, og folk herinde virker venlige og interesserede i at vejlede. :slight_smile:

Velkommen til :slight_smile:

:velkommen: til dig