Hej så er jeg flyttet ind

… og jeg er bare rigtig lækker og rigtig fræk, siger min madmor og hendes familie - det syntes jeg nu også selv, selvsikkerheden fejler nu heller ikke noget.
Jeg kom herhjem i går kl 17.00. Her bor i forvejen Feline på 5 år, Perle på 4 år og Zuma på 2 år. Feline er ret ligeglad med at jeg leger med alt hendes legetøj og spiser hendes mad, selvom min mad mor bliver ved med at sige jeg skal spise min egen killingemad. :thumbdown: Feline hvæser dog lidt ad mig når jeg puster mig op og springer sidelæns hen imod hende :tihi: Perle syntes jeg er vældig interessant, hun hvæste lidt af mig i går, nu gør hun det ikke mere så nu hvæser jeg lidt af hende :klapper:Men hun ville alligevel gerne dele sin fisk med mig i dag. Zuma, ja jeg ved ikke hvad der er med ham, men han tror vist han er en hund, han knurre i hvertfald ligesom, når jeg så kigger på ham hvæser han meget højt, nogen gange ligger han sig i vejen for mig (han er stor 6,7 kg) knurre og hvæser, så hopper jeg da bare hen over ham så kan i tro han bliver bange -LOLLige nu ligger jeg og sover på en kæmpe pude i sofaen, har lige været i løbegården, pyha det er hård når man skal op og ned af alle bjælkerne derude, så knapper lige en lille lur… hilsen kælne,glade,vilde, mætte Shrek

Han skal nok komme frem i verden :yah::fin:-love

Hvor er han dog sød :slight_smile:

Hvor er han dog bare SØD!

Hvor er han fin og flot. Tillykke med ham :flag:

Nurh, en lækker stribemis! :wehuu:
Stort tillykke med ham! :flag:

Ihh … en lækkermås :wehuu:
Tillykke med ham.

Tillykke med dit nye hjem lille Shrek, der skal du nok få det dejligt:hjerte:

Hvor er du da en fin lille smuksak:wehuu:

Hvor er han sød :wehuu:
Tillykke med ham
Hilsen Lisbeth

Tak - gab, jeg er ikke hel vågen endnu… så smutter igen.

Nååå hvor er han nuttet:wehuu:
Knus Elin

Hvor er han bare skøøøøøn :wehuu:

Stort tillykke med ham :flag:

Sikke en lille dejlighede :iloveyou:

Nååårrrrhhhhh :hjerte: hvor er han fin! han skal nok hurtigt få overbevist de andre om, at han er den bedste opfindelse siden brød i skiver!

Arjjj, han er da ikke grøn. :tihi:

Men han er godt nok en rigtig lille steg, og sikke store fusser han har. :wehuu:

Godt, du ikke lader dig skræmme, du lille, modige stribefyr - :inlove: stribemisser!

Så fin han er! -wehuu

Lækker tommel han har sig der! :ok::thumbup:

Taaak, jeg har nu boet her i 5 hele dage og det er sjældent der er nogen der hvæser af mig mere :thumbup: Men jeg ville nu ønske de ville lege lidt med mig de andre firebenede her i huset - de følger godt nok efter mig, men sidder bare og kigger på mig som nogle statuer :frowning: Men pigen i huset har stadig skole ferie så hun leger med mig og de andre firebenede hverdag indtil min madmor og far kommer hjem. Måske de andre missetatter vil lege lidt med mig når de er friske igen. Perle har tynd mave og Zuma har en halsinfektion - i dag skal jeg til dr dyr, min mor tror jeg har øremider :thumbdown: det eneste gode ved det er at så skal jeg ud og køre bil, det kan jeg godt lide. Ikke hvis jeg skal sidde i kassen men når jeg kan sidde oppe hos min madmor og kigge ud af vinduet.

Nårh en god præsentation og hvor er han bare dejlig den lille Shrek :smiley: