Hej, så må jeg hellere melde mig på banen

Jeg hedder Inge D. og har også været på Kattegalleriet. Jeg er 67 år og er gået på pension, så jeg kan rigtig nyde tilværelsen med mine
2 dejlige burmesere - Bianca (brun) på 4 år og Misty (blå) på 3 år og min dejlige mand gennem 46 år.
Vi har et dejligt hus på Sydsjælland, hvor vi har indhegnet en del af haven og terrassen, så misserne ikke kan komme ud i den
farlige verden.
Mine interesser er naturligvis mine katte og så elsker jeg at læse nogle rigtig spændende krimier. Jeg laver også en del pergamano,
og så samler jeg på orkideer, som er min yndlingsblomst.

-velkommen til dig Inge,håber du får en hyggelig oplevelse ved at være med her.

Jeg har også en svaghed for orkideer :smiley:

Hej og velkommen til -velkommen :slight_smile:

Hejsa og -velkommen

-velkommen :smiley:

-velkommen

[bigloony]

Hej og Velkommen

-velkommen

-pote -pote -pote

Hejsa Inge - og velkommen til -velkommen Vi bor også her i det dejlige Sydsjælland -thumbs

hej Inge -velkommen

Håber du bliver glad for os kattegale -waytohot

-velkommen Inge D. Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget sammen med alle os andre kattegale :smiley:

Hej Inge. -velkommen til her hos de kattegale. Håber at du kommer til at hygge dig blandt os kattegale mennesker -velkommen

-velkommen til dig… Jeg håber at du får mange gode stunder her inde hos os andre kattegale…

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

Knus og kram fra
Miss T

Jek
Også velkommen fra mig -velkommen

-velkommen også fra mig :smiley:

Hej allesammen.

Tak for Jeres søde velkomst - jeg glæder mig også til at mødes med Jer her - alle
I katte-gale mennesker.

Knus Inge D

Hej Inge

Stort velkommen til KatteGale.dk

Jeg håber du bliver glad for at være her og jeg glæder mig til at se dig i trådene.

Hvad er pergamo? Det er jeg aldrig stødt på.

Vh Annette

-velkommen her Inge. Jeg håber, du har været tilfreds med at være her i den tid, du har været her. Og at du også vil glæde dig over KatteGale fremover.