Hej - Tak fordi vi må være med

Hej :slight_smile:

Vi er “nye”, men har nu været “kattegale” i mange år - lige fra den vores første kat Batmis - som vi fik i 1996. Han var virkelig min “familiar” og hjalp hele familien igennem 10 slemme år med børnekræft mm.

Vi har 2 tuxedo søskende: Eminencen (der er lidt Russian Blue i, og som er hvid og blågrå) og Bella (der er sorthvid og har lidt skovkat i sig). Vi fik fra “inges Kattehjem” i 2006, da de var 2,5, og så har vi også 2 stribede huskatte som jeg “arvede”, da min bror døde i 2009. Findus var da allerede ca. 14 og Kheops ca. 6 år. Kheops var så sky at ingen, ud over min bror, havde set ham - Han er ikke sky mere ;D

Findus er højt elsket, men næsten 18 år, så han har problemer med nyrerne. Vi har gjort hvad vi kunne - ændret hans kost og han fik en kur med Fortekor, der også har hjulpet en del. Så er han også nødt til at spise uafbrudt for at holde vægten - og det er svært , da vi også har Bella, der bør tabe sig…:wink:

Det er lykkedes mig at oprette et album med mine nuværende misser: Kan ikke lige finde ud af at skifte profilbilledet - men det kommer jpo nok :slight_smile:

i hvert fald: vi glæder os til at være med her :smiley: - Charlotte:hjerte:

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen til dig og kattene

:welcome:

Eminencen er simpelthen den smukkeste kat, jeg længe har set:hjerte:

Tak :slight_smile: Sigga er også MEGET smuk!

Velkommen til :heya:

:velkommen:

Velkommen til:heya:

Velkommen herinde :tænkekitty:

Hejsa, Charlotte - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Jeg har allerede kigget i dit album. Det er en dejlig flok :hjerte: - og det glæder mig altid så meget at høre om modne katte, der finder nye hjem.:ok:

Hej og :velkommen:
I skal nok blive glade for at være her :slight_smile:

:heya: og :velkommen: til KG

Velkommen til :slight_smile:

Sikke en skøn flok og fine misser

Velkommen til :smiley:

:velkommen: til, håber du bliver glad for at være her. Jeg vil dog lige advare imod at medlemskabet herinde risikerer at føre til afhængiged af KG :wink:

Ser ud til at være nogle skønne missere :slight_smile:

:velkommentilkg:

Sikke nogle dejlige katte! Og hvor er det skønt at høre om Kheops :slight_smile:

Velkommen :heya:

Stort og varmt :welcome: til KG

dejligt i har fundet os