Hej - tanker om ny kat(te)lidt

[QUOTE=Diana F;1267311]Som fader, så søn. :wink:

Har Bailey også arvet dette charmerende træk fra farmand: At man også miaver, når man laver nr. 2 på bakken? :tihi:[/QUOTE]

Nej ikke helt, han bekendtgør egentligt meget afdæmpet når han går på bakke generelt :smiley:

Jeg lærte siatalere at kende, før jeg mødte ragdolls, og siatalere er bestemt meget mere aktive! Jeg ville personligt få aaalt for meget motion af at løbe rundt efter dem. :tihi: De er nu rigtigt søde, siatalere, men for mig var ragdoll’en det rigtige valg. :slight_smile:

Florian fortæller mig altid, når han har brugt kattebakken, så jeg kan komme og gøre rent. :stuck_out_tongue:

siatalerne er som andre katte glade for at sove -når de er vågne er de bare MEGET vågne. Når de så sover gør de det helst i bunke - oven på dig. The more and the hotter, the merrier.

Ifht økonomi er det hos mig (som ingen flytteklare har pt ) samt flere andre, sådan at betalingen kan deles op, for det rigtige hjem er bare SÅ meget vigtigere end cool cash her og nu.

Hvis du kunne have lyst til at opleve peterbalds på hjemmebane og kan holde til en tur til esbjerg, kan jeg kun anbefale at besøge Mette Mejdahl (www.petheaven.dk) hun har nogle med fuld pels også, så de er i princippet siamesere. hhvs Dianas Bailey samt Bit(eller Byte-kan ikke huske hvem) og Barkys Rufus er fra Mette. Det samme er min egen Muffin som er Rufus’ bror. Mine 4 siger forøvrigt ikke alverden, men jeg promter dem heller ikke.
Til gengæld er de selvklæbende. Min mave har jeg ikke for mig selv når jeg ligger i sofaen !

Scarface synger også “Jeg har lavet stort”-sangen efter tpiletbesøg. Det er altid dejligt akavet at fortælle hvis han gør det mens her er gæster.
-LOL

Hvis du vil opleve nogle opdrætter af de langhåret orientaler er vi 3 i nærheden af Holstebro Struer… I Struer er der to chokolader der søger hjem, i Resen 2 orientaler hvor af den ene ikke bare er social, men bor på sine mennesker… Selv bor jeg i Holstebro og har 3 små blandinger (da deres mor ønskede killinger før jeg gjorde)…

Mine sælger jeg af sagens natur billiger end de andre gør, men vi går ind for mængde/familie rabat og køber du ved en af de opdrætter jeg hentyder til får man også rabat på en selvskabs kat her fra… Anne Korsbakke har sat sine til salg her inde for relativ nyligt og luffe er klart en jeg vil anbefale…
Ved os 3 er kastration/sterilisation en del af prisen og er derfor gjort før killingerne flytter… Så har du tid så prøv lige at ring til anne… Hun har også nogle balinesere (de er ikke sat til salg nogen som helst steder endnu og er langhårede siamesere)

Og skulle du have lyst til at opleve et udvalg af racer, og få lidt fornemmelse af racekattefolket, så er der en udstilling i Århus d. 9.-10. januar :slight_smile: Meget tættere på Viborg kommer vi vist ikke i forhold til udstillinger :slight_smile: Se mere på www.jyrak.dk hvis det er

Når jeg læsere det du skriver tænker jeg burmesere. …

Der er også hobbyudstillingen i Arnborg på lørdag, hvis det er alt for lang tid at vente til januar :stuck_out_tongue:

Jeg kan ikke rådgive i de racer du nævner, men en Kurilean Bobtail vil gerne putte og vil være god at have med i haven, Vi har solgt en del der får lov til at rende med i haven og deres ejer oplyser at de holder sig lige omkring huset og kommer når de kalder. De trives fint alene og er nemme at sammenføre med andre racer.