Hej til alle jer og tak for invitationen

Ja så vil jeg også lige præsentere mig selv.

Jeg hedder Karina men er altid blevet kaldt Kia deraf navnet Mor Kia, jeg er 34 år i en lille måned endnu.
Jeg er gift med jordens dejligste mand(Brian) og vi har sammen en lille trold på 2½ år (Rebecka), derudover har jeg fra tidligere forhold en søn på knap 11 år(Daniel), og en pige på 7 år(Natascha). Og min mand har så også 3 børn fra tidligere, så når vi alle er samlet er vi en stor familie
Vi bor på en nedlagt ejendom, som vi købte for næsten 3 år siden, med en dejlig stor have til.

Vi er udover os 2 benede, en hund (Luffe), forskellige slags høns og så lige grunden til at vi sidder herinde, mine katte.
Hvis vi starter med den ældste, så er der Dixie på 3 år som er en maine coon. Hector (Ingolf) på 2 år som er en bl. af maine coon og norsk skovkat, Thea på 1½ år som er en bl. af maine coon og perser og så lige karlsson på 1 år som er en huskat.

Jeg skal nok lige bruge lidt tid, og nok også lidt hjælp fra jer hærdede brugere, før jeg helt kan finde rundt i alle de ting man kan herinde :slight_smile:

Stort velkommen til dig, Karina. Jeg har glædet mig til, at du skulle komme, såfremt du havde lyst.

Jeg beundrer din evne til at holde hovedet koldt, det kunne jeg personligt lære meget af -høhø

Velkommen, håber du bliver glad for at være her -balloons

Velkommen til. Håber du bliver lige så glad for at være her som vi andre. Det tager ikke så lang tid at vænne sig til at navigere rundt, og det er jo stadig under opbygning. Men du spørger bare -balloons

Velkommen tilS

Velkommen til -balloons

Jeg håber du kommer til at nyde dette forum, som vi andre allerede gør [smilie=hate-smile.gif]

Glæder mig til at lære dig at kende ;-)))

Hej Kia

Velkommen til -weee du kan tro vi vil hjælpe, du skriger bare hjælp og så er en af os der som en [cat01.gif]

Takker for jeres velkomst, jeg har jo en del timer til rådighed så mon ikke jeg hurtigt kan lære det at kende.
Lige som jeg også er nem at lære at kende, for jeg er som en åben bog :slight_smile:

Og Pernille, hemmeligheden bag at holde hovedet koldt, er at være lidt af en perfektionist med sin stavning GG Jeg læser igennem igen og igen inden jeg sender det afsted…

Velkommen herind -balloons -balloons

Velkommen til… håber at du kommer til at kunne lide at være her

hejsa og rigtig meget velkommen her

Hej Kia…glæder mig til at lære dig at kende…håber at du bliver lige så glad for Kattegale som jeg er…

Uhhhh hvor dejligt, at du nu er kommet med her. Må lige vænne mig til dit nye kaldenavn. Vi har jo været vant til at du var Karina H. Stort velkommen til dig Kia

Jeg har med glæde anbefalet, at vi inviterer dig indenfor her og jeg håber, du vil være rigtig aktiv og positiv herinde. Sådan har jeg lært dig at kende gennem vore mange pb’er den sidste tid.

Jeg har stor respekt for din seriøsitet og at du har gået op imod de to HA’ere som forsøgte at lokke dig. Godt du holdt fast i dig selv og det du står for [smilie=hate-tunz.gif]

Hej kia og -velkommen dejligt at se dig

Hej Kia

Hjerteligt velkommen til KatteGALE her finder du hygge, viden og hjerte-rum.

Håber du bliver lige så glad for at være her som jeg er.

Kh Annette -love

Hej Kia

-velkommen

Hey Kia

dig havde jeg nær overset -toshy

Dejligt du er med i vores lille kattegale paradis… [bigloony]

Glæder mig til at hygge med dig i debatterne -hop

Knus og mange -pote krammere

Nu har jeg da også kun været herinde i 14 dage Miss T -rulleøjne -høhø

Men tak for velkomsten til jer alle, jeg synes det er gevaldig hyggeligt og sjovt at være her [bigloony]

velkommen til -bear

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen