Hej til alle kattegale

Nu har jeg efterhånden været herinde noget tid, så det er vist tid til at sige hej og præsentere mine 2 forbenede :slight_smile:

Milo og Mingus er 2 hankastrater af fineste huskatterace :tihi: Milo er søn af en halvvild huskat, som forlod sine killinger, da de var helt nyfødte. De blev så adopteret af en staldkat og Milo blev adopteret af min daværende hunkat, som selv havde 3 killinger. Han er nu 2½ år gammel og den dejligste basse, man kan tænke sig til! Milo er uden tvivl mors dreng - ligeså hengiven han er overfor mig, ligeså reserveret kan han være over for fremmede. Han bliver dog hurtigere og hurtigere til at tø op :slight_smile:

Mingus mødte jeg første gang, da jeg var frivillig kattenusser på internatet i Rødovre. Han var på det tidspunkt omkring 8 uger og var ankommet til internatet 4 uger tidligere sammen med sin mor og sine søskende. Når jeg satte mig på gulvet, var han den, der konstant opsøgte mig og kravlede helt op i hovedet på mig :hjerte: Så den dag han fik sin nr 2 basisvaccination og blev erklæret gammel nok til at flytte “hjemmefra”, kom han med mig hjem! Der gik ikke lang tid før de to misser var pot og pande og Milo har taget Mingus under sine vinger og sørger for at vaske ham og opdrage på ham, når han bliver for vild :tihi: Jeg går dagligt tur med dem i området, hvor jeg bor og de følger mig ganske fint uden sele. Når der kommer hunde eller farlige fremmede, så gemmer de sig i en busk og når det farlige er væk, kan jeg kalde dem til mig :smiley:

Puha jeg er helt forelsket i mine to skattebasser… !

Milo med brun næse og Milo med lyserød :hjerte:

  • Miaaaauu fra Albertslund

PS. Beklager de dårlige mobilbilleder :ups:

Velkommen hertil :slight_smile:

Og nøjs hvor er dine to drenge bare nogle fine stribemissere :smiley: Dem må du poste mange flere billeder af :slight_smile:

Velkommen til :heya:
Ser ud til at være nogle rigtig skønne drenge du har :hjerte:

Velkommen her til, med dine to dejlige katte !!!

hvor ER de skønne :slight_smile: sikke et par smuksakker

:velkommen: til KG

:heya: Velkommen til.

Det er nogle dejlige husmisser, du har der. Så fint med de hvide poter :hjerte:

Tak skal I allesammen have! Det er lige så misserne rødmer :ups:

Forresten så er det Mingus med den lyserøde næse :dokdok: :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Hejsa, Charlotte - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Hvor er det dog et par dejlige stribemisser:hjerte::hjerte:, du har.

Rigtig :hjerte:'ligt :velkommen:

Smukke katte-dyr :wehuu:

:slight_smile:

Velkommen til dig og dine smukke misser :velkommen:

Hvor er de søde!! Og sikke et held at de har forskellige næser så du kan se forskel på dem :wink:

VELKOMMEN!!

Dejlige katte :slight_smile: Jeg tilhører også den lille skare der går tur med mine uden sele… det er skøøøøønt :slight_smile: Velkommen til jer alle tre :wink:

Sikke en varm velkomst!! :juhu: Det er dælme dejligt!

Tak for alle de søde ord om mine misser - jeg bliver helt glad indeni :smiley:

Trekkie: Udover forskellen på næserne, så har Mingus et knæk på halen - så man kan kende forskel både forfra og bagfra :tihi:

Sugieh: Det er nemlig rigtig hyggeligt!

Hej Charlotte,

Velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Hvor er det dog et par dejlige stribemisser du har. :slight_smile:

Knus Gitte

Tak Gitte :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen: både til dig og til dine smukke, charmerende stribemisser :love2::love2:

Næh… dig kender jeg jo… sårn’ lidt! :smiley:

Sikke nogle fine drenge du har :hjerte:

Silotte: Hehe jep, så kan vi også være venner herinde! fnis

Og tak til jer begge for de søde ord til mine drenge :smiley: