Hej til jer alle

Så er jeg også kommet på denne side, jeg håber at folk/opdrætter måske er lidt sødere ved hinanden her inde end andre steder.
jeg mener at har man et problem eller har hørt noget om en opdrætter/andre
så gå til den person og ikke alle andre
jeg ser helst at folk de kommer til mig hvis de har hørt noget om mig, så kan jeg forsvar mig selv om det er rigtig det folk siger eller ej
Jeg vil også heller have besøg for at vise mit opdræt frem end høre på sladder.
vi alle har dejlige dyr, vi elsker alle vores dyr… så hvorfor sladder om hinanden og ikke hjælpe hinanden???
det er den verden jeg ønsker for vores dyr, men om jeg få den opfyldt tror jeg nu ikke.
jeg er selv opdrætter af maine coon katte og elsker det
elsker at gå på udstillinger med de katte jeg har som gider det, og det er ikke mange af mine der gider,
jeg elsker at man kan tale om den samme int og måske lære noget mere, man bliver aldrig for gammel til at lære [bigloony]
men spør løs hvis i vil det er i velkommen til
tinah

-velkommen

Ind til videre (og forhåbentlig ud i fremtiden også) har folk i hvert fald været søde ved hinanden herinde [bigloony]

Hej Tinah -velkommen
Håber du vil hygger´dig på kattegale -weee

Heeeeeeej Tina -velkommen til
Jeg håber du bliver glad for at være herinde [bigloony]

Tak til jer alle [bigloony]
det er bare dejligt at høre…
glæder mig til at se hvordan det er på denne side -thumbs
det virker godt

stort velkommen til dig tina, håber du vil nyde at være her blandt os kattegale, vi er med garanti det hyggeligste katteforum du ka finde, vi gør ihvertfald hvad vi kan for at blive det

-velkommen til dig

-velkommen -velkommen -velkommen -velkommen

-velkommen -velkommen
Stort velkommen hos de kattegale. Jeg tror, at du kan være helt rolig i hvert fald har jeg kun mødt venlighed, når jeg selv har udvist den herinde. [bigloony]

-velkommen -velkommen -velkommen [bigloony] [bigloony]

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

velkommen til -blomst

Haaaaaaaaaarj og -velkommen til vores lille smørhul her

dejligt du fandt os… [smilie=hate-tunz.gif]

glæder mig til at se dig i trådene…

mange -kramer og -pote dask

Hej og velkommen til -velkommen

hej og -velkommen [smilie=hate-smile.gif]

-velkommen her til kattetossernes paradis [bigloony]