Hej til jer

jeg ville lige sige hej til alle jer skønne katte mennesker herinde:) jeg vil nok ikke være så aktiv med indlæg men vil læse med hver dag. mange af jer kan jeg jo genkende fra det gamle Dekatten:p
tidligere har jeg haft Mco og Siameser men pga skilsmisse måtte jeg efterlade mine basser hos min ex-mand så de ikke skulle gennemgå det stress med flytninger osv. de er jo ikke unge mere.
Jeg venter pt på at overtage mit nye hjem og i næsten samme omgang få 2 abyssinere hjem fra Lis (Sundisk) dem er jeg da bare faldet fuldstændig for
hold da op jeg kunne næsten ikke løsrive mig da jeg var hjemme ved Lis og nusse hendes skønne dyr :wehuu::wehuu: hehe og super charmerende var det da også at jeg havde 2 ungdyr hængede efter mig i hvert buskeben når jeg var på vej ud :love2: jeg havde et par bukser på med snore hængende:p
Nå men Hej til alle jer:)
Rikke

:velkommen:

Dine drenge har det super fint, storcharmøren Stig sidder pt. på skulderen. Dumme dreng jeg er helt radbrækket af at klippe hæk.

Stort velkommen Rikke, og tillykke med dine nye misser :slight_smile:

Velkommen til :heya:
Og tillykke med drengene :love2:

:heya: og velkommen til :wink:

Hejsa, Rikke - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Og tillykke med de to ny. :flag:
Og husk, at når det drejer sig om katte, der allerede er kendt fra KG, skal der postes mange billeder, så brugerne stadig kan følge deres færden. :wink:

Hej og velkommen og tillykke med de små vildbasser :flag:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Jaaaah! Endnu en Rikke:) fantastisk navn du holder dig der:D

Velkommen til:)

hehe tusind tak:) og jeg skal nok se om jeg kan finde ud af det med billeder;) jeg er bare ikke så god til det.
MVH Rikke

Velkommen til :slight_smile:

Rigtig :hjerte:'ligt :velkommen:

Glæder mig til at høre mere og se en masse billeder af dine skønne misse-børn.

:slight_smile:

Rikke og Del-Shay billede 1 og 2 - og Rikke og Stig billede 3 og 4.

Masser af tilfredse miner :hjerte:

ihh nogle søde billeder af misserne:D tak for jeg måtte komme forbi og nusse drengene:)
Rikke

Sikke nogle dejlige billeder.

Nydelsen ligefrem strømmer fra dem

:slight_smile:

[QUOTE=nouredin;664938]ihh nogle søde billeder af misserne:D tak for jeg måtte komme forbi og nusse drengene:)
Rikke[/QUOTE]

Du ser da også dejlig ud - og til også at nyde det:-) Vi ses igen en anden dag når du får abstinenser :stuck_out_tongue:

:velkommen: til KG :slight_smile:

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen :slight_smile: