Hej

Hej

Mit navn er Britt Hammershøi og jeg bor i Nordjylland. Min familie ud over kattene består af Lars min mand og vores tvillinger på 8 år , Laura og Victor.

Jeg har udstillet siden 1995 og haft opdræt af BRI og ABY siden 98.

Jeg er førtids pensonist , så har hele dagen til at nusse om min familie og mine katte.

I er velkommen til at smutte forbi min hjemmeside hvis i vil se noget mere til vores dejlige katte.
Hej fra Britt

Hej Britt -velkommen

Velkommen ind til os kattegale [bigloony] Håber du vil falde godt til -jegkrydser

-velkommen Britt. Jeg håber, du vil få meget glæde ud af at være med her -velkommen

-velkommen herind til de gale Britt [bigloony]

velkommen til -ballon

Også et -velkommen fra mig.

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

Hejsa
et stort velkommen herfra også

Hejsa.

Et velkommende skal du da også have fra mig :slight_smile:

Hej Britt -velkommen herind [bigloony]

Hej og velkommen -velkommen

Hej Britt
Stort -velkommen fra mig

hej Britt og STORT omend liiiiiiiiidt forsinket -velkommen fra mig også :slight_smile:

Håber du får det super sjovt herinde -hop vi er rigtig søde og dejlige og meget åbenmundede så bare gå til den hihi…

glæder mig meget til at se dig i debatterne og fjollerierne

Knus og -pote kram
Miss T

Hej… -velkommen Jeg håber at du vil får mange hyggelige stunder her inde, hosos andre kattegale mennesker

-velkommen til et rigtig hyggeligt forum… [bigloony] Håber at du bliver rigtig glad for at være her… -jegkrydser -jegkrydser

hej og -velkommen blandt de “gale”, håber du bliver glad for at være her [oregonian_bear9.gif]

-velkommen herfra

Hej og velkommen -velkommen

Hej Britt -forelsket - er selv ny herinde - godt at se dig også -velkommen

-velkommen -velkommen -balloons