Hej

Hej Allesammen

Ja så har vi endelig fundet vej til dette forum.:slight_smile:

Når jeg skriver vi er det åmen både mig og misserne jeg mener.

Misserne ja, det er indtil videre 1 stk ældre huskat (tortie) ved navn Kiwi Knækhale, 1 stk vildtfarvet abyssinier snart 7 år gammel ved navn Lotus Læbekys og sidst men ikke mindst 1 stk sortsølv abyssinier Orthmann´s Unni.

Lotus er mormor til Unni og er drægtig vi forventer at hun føder ca. 24/3-09.

Unni er såmæd også selv drægtig og hun skal føde en af de nærmeste dage. Vi regner med at vi selv vil beholde 1 hun i sortsølv.

Så er det bare hvad vi skal kalde hende. Vi vil gerne have at navnet begynder med A. Tænker lidt på Alexis eller Asha. Er der nogle der har nogle gode forslag?

vh Ginaby

Aisha? :slight_smile:
Men ellers meget velkommen herinde. Post endelig nogle billeder af misserne i galleri. Vi elsker at se katte

Hej og :velkommen: til dig om misserne, glæder mig til at se billeder af dem.

Velkommen til KatteGale

:welcome: på Kattegale

Håber du bliver glad for at være her…

Glæder mig til at se billeder af de små :love:

Mange tak for den godt modtagelse.

Tak for forslaget Eva, det var da et super forslag.

Jeg har nu forsøgt at lægge lidt billeder ind på min profil.

Det lyder godt. Du kan også lave en tråd og vise frem herinde:
http://www.kattegale.dk/forum/forumdisplay.php?f=24

:velkommen::velkommen:

Hjertelig velkommen herinde… sikke nogen herlige navne, dine katte har.

-høhø

Ja, Kiwi´s navn kommer faktisk af at den yderste del af hendes hale er knækket. Den hænger ligesom bare og dingler. Hun har haft den i mange år og har inge smerter i den. Dr. dyr vil ikke fjerne den da det højest sandsynligt vil give hende smerter og problemer med at få halen helet op.
De andre navne har jeg ikke bastemt, men jeg klager ikke, for de er sjove.
Derfor vil det jo være lidt skægt at finde noget der passer ind i billedet til den lille ny.

Ginaby, hvem skal være far til dine kuld? :slight_smile:

Lotus´s kuld er ikke mit, men faderen er van Grebst Eros.

Faderen til Unni´s er Fellihankat af Fredenslund, super dejlig hankat med det skønnest temperament.

[QUOTE=Ginaby;150636]Lotus´s kuld er ikke mit, men faderen er van Grebst Eros.

Faderen til Unni´s er Fellihankat af Fredenslund, super dejlig hankat med det skønnest temperament.[/QUOTE]

Velkommen hertil.

Lyder spændende. Faderen til Lotus’ kuld hedder helt korrekt: Orionis Eros of Van Grebst, det er altså ikke en Van Grebst opdrættet kat. Bagateller måske for nogen - men ikke for andre:-)

Super at jeg ikke engang ved hvad han præcist hedder:)

Jeg kunne sådan set bare have kigget i Unni´s stambog for han er far til hende;)

[QUOTE=Ginaby;150647]Super at jeg ikke engang ved hvad han præcist hedder:)

Jeg kunne sådan set bare have kigget i Unni´s stambog for han er far til hende;)[/QUOTE]

Fnis, nogengange kan man ikke se skoven for bare træer:-)

Velkommen til Ginaby :slight_smile: :velkommen: Sikker på at du vil nyde det herinde :stuck_out_tongue:

Jeg er helt vild med navnet Lotus Læbekys :smiley: det fik mit store smil frem :tihi:

Hmmm et navn med A: Aysia , Assia, Asmine, Artemis :slight_smile:

Welcome Ginaby…

Du önskes sjov paa siderne…

Velkommen til både dig og de smukke katte.

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen:

Herligt med killinger snart - det er så dejligt at se billeder af de små og følge dem.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Også velkommen fra mig :velkommen:

stort velkommen fra mig også - glæder mig til at hygge med dig i trådene -hop

det blir spændende med det nye kuld !!

-kramer

Hejsa og velkommen til :velkommen: