Hej

Hej alle.
Så fandt jeg vejen her ind.
Jeg er 41 år har 2 drenge 1 på 18 år og 10 månder og 1 på 15½ år.
Jeg er i arbejdsafklaring om jeg skal ha’ pension eller flexjob, jeg håber på flexjob.
Jeg startede med mit opdræt i December 2007 der fik jeg mit stamnavn PH Ziki.
Jeg har en huskat som er kasteret og han hedder Zilaz, og så har jeg en Norsk skovkat som hedder Kista og er en fartil pige.

Zilaz

Kista

Hej Pia og hjertelig velkommen :slight_smile:

-velkommen Pia og godt at du også kunne finde vejen herind -balloons

Hej Pia
Også velkommen fra mig -velkommen

-velkommen herind til de gale [bigloony]

Hej Pia… Velkommen til. Forstod heller ikke hvor du blev af [bigloony]
Krydser fingre for flex.
God weekend til dig.

Tak skal I ha’ alle sammen.

Jeg anede ikke før i dag dette forum eksistere før Edith fortalte det til mig.

Også god weekend til jer.

Hej Pia og stort velkommen herfra -velkommen
Det var da dejligt, at du fandt vejen hertil -thumbs

Tak Birgitte [bigloony]

velkommen til -kramer

-velkommen Pia. Dejligt at du fandt vej hertil. Tænk at ingen havde fået inviteret dig på KG - det må være “hændeligt uheld”. Men nu er du her heldigvis og jeg håber, du vil nyde at være her -velkommen

Tak skal du ha’ [bigloony]

Tak skal du ha’ [bigloony]

Jeg kan ikke huske om jeg blev inviteret på KG, men jeg har mældt mig d af det, alt for meget bøvl.

Tak skal du ha’ [bigloony]

Jeg kan ikke huske om jeg blev inviteret på KG, men jeg har mældt mig d af det, alt for meget bøvl.[/quote]

Enig Pia - jeg er der næsten heller ikke mere. Men her er der (indtil videre) rigtig dejligt at være. Og vi gør jo hver især vores til at her bliver rart.

Tak skal du ha’ [bigloony]

Jeg kan ikke huske om jeg blev inviteret på KG, men jeg har mældt mig d af det, alt for meget bøvl.[/quote]

Enig Pia - jeg er der næsten heller ikke mere. Men her er der (indtil videre) rigtig dejligt at være. Og vi gør jo hver især vores til at her bliver rart.[/quote:1e5flioy]

Ja der var for meget bøvl, gad det ikke.
Men her ser der rat godt ud, i hvert fald det jeg har fået kigget igennem.

Hej Pia [smilie=hate-smile.gif]

-velkommen til herinde.Her er en god og dejlig stemning,håber du falder hurtigt til [bigloony]

Hej Pia -velkommen
velkommen til de kattegale -joker

Hej Pia… dejligt at se dig igen [bigloony] -velkommen

Hej Pia

Velkommen til -tænkekitty [bigloony]

Tak skal I ha’ alle sammen, jeg skal nok falde til herinde, I hjælper mig jo alle godt på vej -kramer