Nå er vist efterhånden ved at være på tide at jeg får mig selv introduceret herinde Har været lurer i et godt stykke tid, men har ikke været så aktiv.
Lidt om mig:
Jeg er 25 (næsten 26) år og bor i Herning sammen med min dejlige mand og vores 2 skønne hunmisser Gaia og Sica
som er indekatte.
Jeg er pt. igang med at uddanne mig til Multimediedesigner og regner med at blive færdig til sommer næste år
Min mand er 37 år og arbejder som maskinsnedker som på et lille firma i den lille by Skibbild som ligger ca. 12 km fra Herning.
Lidt om misserne:
Gaia er lige blevet 5 år her i april og hende har vi haft siden hun var 12 uger gammel, så det er efterhånden noget tid. Hun er en skøn lille mis der har rigtig mange prinsessenøkker og meget gerne vil have lov at bestemme
Hun elsker at ligge og slikke sol når den kommer ind af vinduerne, og når den ikke gør det er badeværelsesgulvet også dejligt at ligge på for der er nemlig varme i Hun er meget madglad og er overhovedet ikke kræsen.
Sica ved vi ikke med sikkerhed hvor gammel hun er. Vi har haft hende siden i søndags hvor vi var ude og hente hende hos et par der var nødt til at komme af med hende da de skal flytte i en lejlighed hvor man ikke må have dyr. Deres dyrlæge gættede på at hun er 2-3 år gammel.
Hun er MEGET kælen og elsker at snakke med os, og så elsker hun når man vil give hende en godbid og man lige kaster den ind i et andet rum. Så tonser hun afsted efter den og det er ikke altid den bliver spist med det samme, for godbider kan åbentbart godt være sjove at lege med
Nå det var lige “kort” om vores lille familie :love2: