Hejsa Kattegale

Hej Alle.

Jeg hedder Heidi er 39 år gift med Per og bor i Vestsjælland sammen med vores 3 børn hunde og katte.

Jeg har haft katte hele mit liv men siden 2000 har jeg været ramt af vild begejstring for British Shorthairs. Da mødte og fik jeg min første brite. Dvs hun valgte faktisk mig :slight_smile: Det har jeg aldrig fortrudt -love

Senere er jeg endt som opdrætter og katte fylder rigtig rigtig meget i mit liv.

Nå men det var lidt om mig jeg må se om jeg kan finde ud af det med at sætte billeder ind så I kan se mine dejlige katte.

Mange potedask

Heidi og den LochLoyalske katteklan

Hej og velkommen -velkommen

-velkommen herind til de gale [bigloony]

Hejsa
Velkommen til. [bigloony]

Hej Heidi -velkommen

Dejligt du fandt os kattegale -joker

Tak til jer.

Det er mange tråde der ser spændene ud, jeg må i gang med at finde rundt her :wink:

-velkommen Heidi. Jeg håber, du bliver rigtig glad for at være herinde og glæder mig til at se billeder af dine katte, som helt sikkert er dejlige.

hej Heidi og STORT omend liiiiiiiiidt forsinket -velkommen fra mig også :slight_smile:

Håber du får det super sjovt herinde -hop vi er rigtig søde og dejlige og meget åbenmundede så bare gå til den hihi…

glæder mig meget til at se dig i debatterne og fjollerierne

Knus og -pote kram
Miss T

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

Velkommen til -blomst

Hej og velkommen her inde hos os andre kattegale… jeg håber at du kommer til at nyde mange gode stunder her inde

Heeeeej Vense [bigloony]
Skønt at se dig her, hos os andre ‘gale’ -høhø

Hej og -velkommen :slight_smile:

Tak tak til jer.

Jeg må sige at jeg ikke er så meget ved min pc i tiden, det er nemlig killingenussesæson -forelsket

Men de skal jo sove engang imellem, og det er nu så madmor har pause…

Velkommen til

-velkommen

Mvh. Dorte

Velkommen til -hi5 -neje

-velkommen til det bedste katteforum på nettet. Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde… [bigloony]