Hejsa. Nåh - det er her I gemmer jer

Hej. Jeg hedder Britta og har brugt meget tid på et andet kendt forum, men det er der ikke noget ved mere. Der mangler ligesom en masse rare mennesker - og her er I jo. Glæder mig til at læse alle jeres gode, sjove, interessante og alvorlige tråde.

Velkommen ind til alle vi KatteGale mennesker Britta [bigloony]

Håber du bliver glad for at være her. Vi er mange glade og varme mennesker herinde…

Velkommen til vores lille kattegale paradis -lazykitty

heeeeeeeeeeeeeeej - og stort -velkommen

glæder mig at se dig her og i debatterne fremover -hop

Knus og mange -pote dask

-velkommen til Britta ;o)

Det er her vi gemmer os [smilie=hate-smile.gif] og vi hygger kan du tro.Håber du vil nyde at være herinde

Jamen -velkommen til kattegale Britta [bigloony]

Hej Britta -love

Det var hurtigt -høhø

-velkommen -thumbs [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] -love

Tak for velkomsten. Nu skal jeg lige finde ud af hvordan det hele virke. Men dejligt med så mange “kendte” mennesker

Hej og velkommen -velkommen

-velkommen fra en navnesøster…dog uden det ekstra T -høhø
Brita -pote

hejsa britta og et stort stort velkommen til dig her blandt os kattegale, håber du må få mange gode,lærerige og hyggelige stunder her, jeg skal ihvertfald gøre mit til det

-velkommen -velkommen håber at du bliver glad for at være her [smilie=hate-tunz.gif]

Nu har jeg siddet et par timer og kigget diverse tråde. Dejlig med sådan en positiv og lys stemning, der er herinde

Hej Britta - også velkommen fra mig -velkommen
Ja, herlig stemning der er herinde -thumbs

Hej: velkommen til… jeg håber at du kommer til at befinde dig godt her inde…

og jep det er vi gemmer os…

-velkommen til et utrolig hyggelig forum

STORT -velkommen til dig Britta. Ja, vi har det rigtig dejligt herinde. Jeg håber, du vil få meget ud af at deltage her [bigloony]

Stort -velkommen til dig

Hej og -velkommen