Hejsa:O)

Jeg må hellere præsentere mig selv :slight_smile:

Jeg hedder Maj-Britt, er 29 og bor i Ølgod, med mine børn og min mand.

Jeg har Tilde, som er knap 19 uger nu, og så har vi del andre dyr også :slight_smile:
Jeg er opvokset med katte, mest gårdkatte, og havde mine sidste katte i 2004/2005, en norsk skovkat ved navn Skurk, og en lille blandingskat, Mille.
Skurk blev desværre meget syg, en følge af at han var indavlet (hvilket jeg ikke vidste før jeg havde fået ham), så han måtte desværre aflives:ked:. Og omstændigheder gjorde at jeg ikke var meget hjemme ved Mille, så hun flyttede over til min bedste veninde.
Siden flyttede jeg sammen med min mand, som er den ultimative kattehader:uha:. Derfor var det også en STOR overraskelse, da han kom hjem med Tilde, og ovenikøbet havde sørget for alt hvad en lille ny killing skal bruge:wehuu: Og så havde han magtet at holde det hemmeligt i hele 3 uger!
Men det har så også kun taget 5 år, at nå dertil:argh:
Jeg er så glad for hende, hun er bare så lille og lækker, og en rigtig fræk bøllemis:wehuu:
Og så fandt jeg lige vej herind, og tænkte at jeg lige måtte præsentere mig/os :slight_smile:
Her virker til at være et godt sammenhold, og nogle super hjælpsomme brugere, og jeg håber at I vil tage godt imod Tilde og mig:hjerte:

:velkommen:

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen:

Jeg håber du bliver glad for at være her :heya:

:velkommen: Håber du bliver glad for at være herinde

Tusind, tusind tak alle sammen :hjertehop::tak:

og dejlig mand, du har …

:velkommen::velkommen:
Hilsen Lisbeth

:velkommen: til KG

Håber du bliver rigtig glad for at være her!

Tusind tak alle sammen :slight_smile: Sikke en dejlig velkomst :wehuu:

:velkommen: til fra misserne og jeg også :slight_smile:

Tak tak :tak:
Sikke lækre katte I alle har :wehuu::wehuu:

:heya::heya: Velkommen til…
Håber du bliver glad for at være her…

:velkommen: her til :slight_smile: Håber du bliver glad for at være her :slight_smile:

(Er også selv ny, men indtil videre har mine indtryk af stedet kun været positivt :yah:

[quote=Metiela;495986]:velkommen: her til :slight_smile: Håber du bliver glad for at være her :slight_smile:

(Er også selv ny, men indtil videre har mine indtryk af stedet kun været positivt :yah:[/quote]
Hehe, tak og i lige måde :velkommen:

Ja, det er også det indtryk jeg har, super lækkert :thumbup:

Endnu en gang tak for velkomsten alle sammen:thumbup:

[quote=Tildemis;497191]Hehe, tak og i lige måde :velkommen:

Ja, det er også det indtryk jeg har, super lækkert :thumbup:

Endnu en gang tak for velkomsten alle sammen:thumbup:[/quote]

Nåårh det var da dejligt :wehuu:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Til dig og Tilde. :inlove: