Hejsa Så lykkes det

[bigloony] Hejsa Alle.
så lykkes det at finde ud af systemet herinde, så bær lidt over med mig hvis jeg laver lidt fejl. -uha
men hejsa til alle
Jeg hedder Charlotte ,er gift ,har 2 piger ,1 på 13 år og 1 på 21 år,kommer fra Fyn , opdrætter maine coonér

Hej Charlotte og -velkommen .

Dejligt at se dig herinde.
Håber du bliver glad for at være her -weee

Hej… Velkommen her inde hos os andre kattegale…
jeg håber at du får mange hyggelige timer her inde

-uha tusinde tak skal i havde nu skal jeg bare havedet fundet ud af hvordan man ligger banner ind hihi

-velkommen Charlotte, dejlig at du også fandt vejen herind. Under Hjælp til brugerne skulle du finde vejledning med hensyn til Banner…hvis ikke skriv igen og der er helt sikkert nogen der kommer løbende for at hjælpe dig [bigloony]

Hej Charlotte -velkommen

Stort Velkommen herinde på kattegale -love -love

jeg prøver lige af om jeg kan finde ud af det takker.
tusinde tak Karen , det er dejligt at se at der er mange kendte ansigter herinde -gruppekram

-velkommen Charlotte. Jeg håber, du vil blive rigtig glad for at være herinde og at du vil deltage i debatterne -velkommen

ihh så lykkes det var… [bigloony] Stort velkommen herinde, her er bare rigtig hyggerligt… hihi -velkommen -velkommen

ja jupii nu lykkes det også at få lagt et banner ind ,hehe det ender med jeg bliver helt god til det her -høhø

Velkommen til -blomst

Velkommen -kattedans

Hej Charlotte -velkommen til de kattegale [bigloony]

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

Hej og velkommen -love

Velkommen til alle vi andre kattegale - jeg er simpelthen så vild med dit profil billede gg

-blomst

haaaaaaaaaaarj og -velkommen - sådan lidt forsinket… [bigloony]

håber du bliver super glad for at være herinde og glæder mig til at se dig i trådene…

Mange -pote knusere og hop hop -hop

Hej og velkommen til

-velkommen -velkommen -velkommen

-pote -pote -pote

Hej Charlotte

-velkommen hertil de smågale . . . . .og ppppiiiisssttttt . . . .vi lave alle sammen fejl - og det skal man ikke være flov over (blandt venner [bigloony]