Hejsa!

Hejsa navnet er Vibeke (surprice) og jeg opdrætter Somali og korthårs Somali -høhø Mit første kuld blev født 5/7 95 så lille Amigo fra mit første kuld bliver lige om lidt 13 år. Udstillinger startede jeg med i november 94 og har siden udstillet en del, dog ikke de sidste år, både på grund af mit helbred, kattenes udstillings form :stuck_out_tongue: og manglende transportmiddel. Jeg har pt. 1 Aby, 4 Aby var og 11 Somalier, alle kattene kan ses på min hjemmeside dog er killingesiden ikke opdateret, der var dømt pause, men sådan skulle det ikke gå. Killingerne er planlagte, mine hankatte går ikke sammen med hunkattene så det er trods alt mig der bestemmer lidt (tror jeg nok). Næste kuld ventes om 3 ugers tid, så meget for pause -høhø
Det var vist mig :slight_smile:

Her de små rødder, de bliver tre uger i morgen -love

Nåårh hvor er de søde -forelsket
-velkommen

hej Vibeke og hjerteligt velkommen til -velkommen

sikke da nogen dejlige missebørn du kan prale med, godt jeg har mine jeg kan ikke se missebørn briller på ellers var den gået gal -høhø

Hjerteligt velkommen Vibeke.

Sikke dog en flok skønne småkravl du har der!!

-velkommen

-velkommen her. Jeg håber, du vil blive glad for at være her sammen med en flok andre kattetosser. Hvor er det altså nogle skønne katte, du viser på billederne -forelsket

Hej Vibeke
Velkommen til dig og dine dejlige misser -velkommen

Velkommen til -blomst

hej Vibeke -velkommen

Håber du får glæde af os kattegale -joker

Hej Vibeke
-velkommen Velkommen til dig og alle misserne -forelsket

Hej og velkomen -velkommen og hvor er de søde -love

Hej Vibeke

Osse et -velkommen her fra os smågale :slight_smile:

Elsker Somali - har Gyldfinas Wild Oliver, som bliver 14 år 2. juledag -forelsket

Tusind tak for velkomsten :slight_smile: Lotte jeg er rimelig sikker på, at jeg har mødt Olivers farfar Attila. Min ældste Somali er også en vildtfarvet Oliver.

Det har du garanteret og også hans far - Gyldfinas Blue Konsul - han lå altid OVEN på buret når han var på udstilling -tænkekitty

Jeg kan ikke huske at have mødt Konsulen, men det kan godt være, Attila har jeg mødt i hans kælehjem :slight_smile:

[bigloony] [bigloony] [bigloony]
Hey og velkommen
Åhhh, glæder mig til at se billeder af dine nuttede killinger. Der findes ikke noget mere nuttet end din race når de er babyer.
Hilsen Pia -engel

hej Vibeke og STORT omend liiiiiiiiidt forsinket -velkommen fra mig også :slight_smile:

Håber du får det super sjovt herinde -hop vi er rigtig søde og dejlige og meget åbenmundede så bare gå til den hihi…

glæder mig meget til at se dig i debatterne og fjollerierne

Knus og -pote kram
Miss T

NEJ NEJ NEJ…nu gør di det igen.
Jeg KAN IKKE tåle sådanne billeder. -waytohot
Det er fisme hærværk…er der ikke nogen der kan sætte Vibeke i Karantæne eller noget andet grimt -mås
OG ISÆR den lille “mus” midt i billedet…den er godt nok lige til af besvime over -fin

Hej Vibeke - min ven :wink:

Dejlilgt at se dig her også :stuck_out_tongue:

Hey og velkommen her inde hos os andre kattegale…

årh nogen dejlige små killinger… hvor er de bare nuttet

Velkommen til -hi5 -neje -blomst