Hejsa

Vil bare lige fortælle at jeg oz er her :wink:
Mit navn er Merethe, bor i Nordjylland/Vesthimmelland for at være helt nøjagtig :wink: opdrætter Maine Coon under stamnavnet CountryCat, foruden mine dejlige skønne katte har jeg, 2 hunde Hayca 6 år og lille Nagi 16 uger, begge af race Tervueren, og så er der lige papegøje til at sætte rav i det hele :wink:

Håber vi vil få nogle rigtige hyggelige timer herinde.

-velkommen :smiley:

Hej Merethe

Velkommen blandt vi andre kattegale. Håber du bliver glad for at være her. -thumbs

Velkommen til :slight_smile:

takker for den varme velkomst, og så længe vi alle sammen er gale går det nok :smiley:

-velkommen Merethe. Håber du vil trives, her blandt vi andre kattetosser -velkommen

-velkommen

Hej Merethe

Velkommen til -velkommen

Hej og velkommen -velkommen

Hej Merethe -velkommen

-balloons Charlotte

-græd -græd -græd -græd
Hey Merethe
kan jeg aldrig have noget i fred [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]
Nå men velkommen hertil. Håber at du får en masse spændende oplevelser.
:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
Hilsen Pia -engel

Takker endnu engang for den varme velkomst, og NEJ Pia hvorfor skulle du have noget i fred, du kender mig jo, jeg er ALLE vegne -joker

Hej Merethe.

Velkommen til, det var da godt du kunne finde herind. -thumbs

Hej Merethe
Også velkommen fra mig -velkommen

Også en tak til Jane og Denise for den varme velkomst, håber vi får nogle hyggelige timer herinde :smiley:

Også et stort -velkommen velkommen herfra…håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde, for det er det vi gør mest af… :smiley:

hej Merethe -velkommen

det var dog skønt der kom en ind til at hjælpe med at styre Pia -høhø -høhø

Kæmpe velkommen til kattegale -waytohot

-velkommen -thumbs

-velkommen -velkommen Håber at du bliver glad for at være her blandt os gale -kattedans