Hejsa

Hej, så er jeg oprettet herinde i håb om at møde ligesindede kattetosser :slight_smile:

Jeg har kun Liva der er ca. 6 mdr. gammel, jeg købte hende uden tavle til 600 kr af en jeg troede var en veninde der sagde hun skulle af med katten i en fart og da jeg så fik hende ind ad døren var hun lille,mager, sky, havde øjenbetændelse og hendes pels var levende af lopper…Alle de ting har vi dog “hurtigt” fået bugt med, og i dag er hun en nysgerrig ung dame, dog reserveret i stor stil, vi kan godt glemme ALT om at nusse hende hvis det ikke lige er når det passer damen… :slight_smile:

Da jeg blev spurgt om jeg ville have hende fik jeg at vide at hun var Maine Coon som jo er min yndlingsrace, men det er hun bestemt IKKE…men ser jeg på de nyere biller af hende og så ser på british shorthair katte omkring den størrelse så ligner hun temmelig grundigt, så ved ikke om hun er raceren, men min dyrlæge har sagt at hun også vil skyde på at der er britte i tøsen…

Hendes bedste venner er madskålen og klatretræet, og hvis hun kan se sit snit til det også mine planter…så de er udrydet hele bundet nu…

:velkommen::velkommen::velkommen:

:heya:Livas mor…
:velkommen: til… Håber du bliver glad for at være herinde :slight_smile:
Hvor er det da skønt, at du har hjulpet det lille pus af med hendes utøj, og at hun er blevet en smuk ung dame :wehuu:

Velkommen til :slight_smile:

Vi vil gerne se smuke lille Liva ? :slight_smile:

Hejsa og velkommen til :slight_smile:

:velkommen: Jeg håber, du bliver glad for at være her.

Kattetosser kan du være helt sikker på at finde i rigeligt mål herinde, og så vidt jeg kan læse på din indledning, har du selv den helt rigtige grad af tossethed. Hvor var det dog godt, du sagde ja til at overtage den lille mis.

Har du ikke nogen billeder af damen? Hun er godt nok fin, hvis det er hende, der også er i din avatar.

:heya:
Velkommen til…håber du bliver glad for at være her

et varmt :velkommen: fra mig også!!

håber du bliver rigtig glad for at være her :slight_smile:

og kattetosser… OS??? hvordan har du dog fået den tanke ?

sagde gitze med de 7 pelsbomber :slight_smile:

Velkommen til dig og Liva - uanset race, så er alle katte skønne, både dem med og uden beviselig herkomst :slight_smile:

:velkommen::velkommen: herfra
Hilsen Lisbeth

Hejsa, jo det er Liva der er både som mit profilbillede og som mit avatar, men forsøger da lige at sætte et par billeder ind af hende her :slight_smile:

Sådan så hun ud efter lidt tid her…jeg er ikke for god til at smide billeder ind på min computer så dem der er lige pt er ike de aller nyeste :slight_smile:

så lille var hun da jeg fik hende hjem, min hånd der holder om hende, og nej jeg har ikke store hænder…tror ikke på hun har været de 13 uger som sælger påstod…langt fra…

Men skøn er hun, og heldigvis allerede i god udvikling, hun er blevet fiiin og noget større…tager nye billeder senere og smider ind… :slight_smile:

GUD hvor er hun nuser - en lille tortie elskling :slight_smile:

Hjertelig velkommen til dig og din kønne lille missepige …Jeg ved ikke om det er billederne som snyder, for jeg ser altså ikke rigtig nogle ligheder med british shorthair. Og det kan vel egentlig osse være lige gyldig hvad hun består af, bare hun er en glad og sund lille missepige ? :slight_smile:

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen til dig og den smukke Liva :hjerte:

velkommen til jer begge sikke en dejlig lille misling

Alice, nej jeg syntes heller ikke hun lignede i starten men efter hun har taget på og er vokset så gør hun…jeg forsøger lige at fange et billede af hende i dag :slight_smile:

Velkommen