Hejsa

Jeg må jo nok også hellere lige sige dav til jer allesammen, nu det endelig er lykkedes at komme ind…
Jeg hedder Lotte, bor udenfor Slagelse på en lille gård med får, geder, høns, gæs, hunde og selvfølgelig alle mine katte.
Jeg arbejder 20 timer om ugen som personlig assistent og resten af tiden bruger jeg så herhjemme - og tro mig - jeg keder mig ikke -høhø
Er der noget mere i vil vide - så spørg bare løs - synes altid det er så umuligt at skrive denne slags præsentationer - kan ikke finde ud af hvad der skal med og ikke med -uh

Velkommen til -balloons

Hej Lotte
Også velkommen fra mig [bigloony] -velkommen

Hej Lotte, velkommen til [bigloony]

Tak for jeres velkomster -thumbs jeg har så lige brugt lidt tid på at oprette et album herinde, og i er velkomne til at kigge her

http://www.kattegale.dk/galleri/thumbna … ?album=229

for at se mine avlskatte - en anden dag skal jeg nok oprette album med kastrater og andre dyr her på matriklen [bigloony]

-velkommen -velkommen -velkommen Til dig…hvor var det godt at du også kom herind til alle os andre kattegale… [bigloony]

Jamen Hej lotte… velkommen her inde hos os andre kattegale

Hej Lotte -velkommen

Håber du vil nyde os kattegale -høhø

Tak skal i have -thumbs
Jamen, jeg tror da hurtig jeg vil føle mig helt hjemme her…
man er vel en smule kattegal, også selv om man kun har 25 katte (ca)

Hej Lotte.

Mange gange -velkommen - dejligt at se dig her -rul

Hej Susanne
Og mange gange tak [smilie=hate-smile.gif] - har du fået hentet “bebsen” ?

Jaaaa Lotte det har jeg og hun er skøøøn -forelsket
Så fik jeg forøvrigt savlet lidt på smukke Embla -lovelove

Bliver??? Det er jeg bange for, at jeg har været længe. Tak for velkomst

Så fik jeg forøvrigt savlet lidt på smukke Embla -lovelove[/quote]

Uh hvor er jeg misundelig - men nu er der kun en uge igen - glæder mig helt vildt. Fik du gramset på en masse katte? Så du Buffy og hendes små? De er bare edderskønne - men desværre var der heller ikke nogen “buffy-klon” til mig denne gang. Håber så at hendes søn måske engang kan lave en til mig - ham beholder de jo selv…

Så fik jeg forøvrigt savlet lidt på smukke Embla -lovelove[/quote]

Uh hvor er jeg misundelig - men nu er der kun en uge igen - glæder mig helt vildt. Fik du gramset på en masse katte? Så du Buffy og hendes små? De er bare edderskønne - men desværre var der heller ikke nogen “buffy-klon” til mig denne gang. Håber så at hendes søn måske engang kan lave en til mig - ham beholder de jo selv…[/quote:w89snz1b]

Du kan tro jeg fik gramset en masse katte - de 3 timer jeg brugte deroppe var på ingen måder nok.

Kan godt forstå du glæder dig til at få Embla, hun er helt fantastisk og vader ind i alle med store træsko på -forelsket Freja er langt mere forsigtig og det var sjovt at se den åbenlyse forskel på de 2 piger, ikke kun i udseendet men også væremåden

Ja jeg hilste på Buffy og mislingerne… suk de er dejlige, og jeg kunne ha fyldt hele bilen med katte.

Hej Lotte

-velkommen til her,håber du bliver glad for at være herinde hos en masse KatteGale [smilie=hate-smile.gif] [smilie=hate-smile.gif]

-velkommen til kattegale [bigloony]

Håber du får nogle gode stunder herinde

-velkommen Lotte -balloons

Hej og velkommen -velkommen

Velkommen til alle vi andre kattegale [bigloony]