Hejsa

Hej alle

Jeg hedder Tine og er 41 år og har en datter på 16

Jeg har et opdræt af Somalikatte og har haft 3 kuld killinger, dog ikke i mit eget stamnavn. Jeg samarbejder med Dushara og derfra har jeg 2 piger udstationeret, samtidig har jeg min egen pige hvis killinger får mit stamnavn -thumbs

Jeg udstiller en del og jeg er at finde på næsten alle Sjællandske udstillinger.

Eller har jeg et dejligt job, hvor jeg arbejder fra Nov. - Juli, så jeg har snart FERIE [bigloony]

Hej Tine
Også velkommen fra mig -velkommen

Hej Tine -velkommen

Håber du kommer til at trives her hos os Kattegale -waytohot

-velkommen Tine. Dejligt du er kommet herind til vi andre kattetosser [bigloony]

Hej og velommen -velkommen

Velkommen til -partytime

Hej Tine

-velkommen herinde, undertiden er her ret hyggeligt -xxrotflmao - glæder mig til at høre mere om dine dejlige somalier -fløde1

Hej og -velkommen

-velkommen herind til de gale [bigloony]

-velkommen Håber du bliver glad for at være hos os kattegale -neje

Dav du gamle…

så du ville også være med herinde…

Knus!!

Tak for velkomsten alle sammen -weee

Glæder mig til at være med herinde -thumbs

hej Tine og STORT omend liiiiiiiiidt forsinket -velkommen fra mig også :slight_smile:

Håber du får det super sjovt herinde -hop vi er rigtig søde og dejlige og meget åbenmundede så bare gå til den hihi…

glæder mig meget til at se dig i debatterne og fjollerierne

Knus og -pote kram
Miss T

Også et stort -velkommen til dig. Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde sammen med os andre kattegale -jegkrydser

-velkommen - håber du falder godt til blandt de “gale”

Hejsa Tine.
Velkommen til -velkommen

Hej søde Tine -forelsket -velkommen Jeg er også ny -høhø

-høhø -høhø -høhø

Hej og -velkommen til -thumbs Håber at du bliver glad for at være her emd alle os kattegale mennesker :smiley: