Heldig, Heldig :)

Så bestod man lige sin sidste eksamen :rock:
Og ikke nok med det så har man jo også lige fødselsdag om et par dage … :smiley:

Så fik jeg i eksamens gave af min mor og far sådan to lækre katte senge til de kommende misser :rock:

Bare i sort :slight_smile:

Og ikke nok med det var de også gået sammen om en lille opsparing
til misserne :slight_smile:
så fik man lige en katte opsparing på 10000kr i fødselsdags gave :rock::rock:

FANTASTISK dag i kattenes tegn…

Tillykke med det :slight_smile: og sikke nogle dejlige forældre du har!! Hvor kan man købe den katteseng? det er über fed!

Tak :slight_smile: Ja de er bare de bedste :slight_smile: De er købt på design for pets … var lige inde og tjekke prisen de er lidt dyre så håber de vil bruge dem :slight_smile: De er nemlig Super fede …

lidt dyre er vist årets underdrivelse :surrender1: :høhø:

• de er fede men mine missere må “nøjes” med nullerputtere, det er jo nærmest en halv månedsløn pr stk for mig!:ups:

[QUOTE=Margrethe;625735]lidt dyre er vist årets underdrivelse :surrender1: :høhø:

• de er fede men mine missere må “nøjes” med nullerputtere, det er jo nærmest en halv månedsløn pr stk for mig!:ups:[/QUOTE]

Ja okay de er Meget dyre :tihi:
Jeg havde heller ALDRIG inviteret i dem hvis jeg selv skulle have betalt det er helt sikkert :høhø:
Jeg er pt på su så det er der ikke råd til men de er fede … :slight_smile:

tillykke med både eksamen og eksamens gaven :slight_smile: begge dele er bare kanon!!

Tillykke med det hele:)

Men jeg må lige indrømme, at selvom jeg meget meget meget kattegal, tror jeg aldrig, jeg ville finde på at betale SÅ meget for en/to katteseng(e):ups:

Selvom de er mega smarte…

[QUOTE=Rikke og Mis;625805]Tillykke med det hele:)

Men jeg må lige indrømme, at selvom jeg meget meget meget kattegal, tror jeg aldrig, jeg ville finde på at betale SÅ meget for en/to katteseng(e):ups:

Selvom de er mega smarte…[/QUOTE]

Tusind tak :slight_smile:
jeg er helt enig men nu er det heldigvis heller ikke mig der er betalt :slight_smile: