Hele hytten HØØØRMER!

…af kogt torsk…
OG DÈT fordi…
“vi” er jo snart ved at være 3 uger (Sigariah, Sahè og Saluniki) og om 3-7 dage begynder vi måske at spise (måske …for mormis har SÅ meget mælk i babserne man skulle tro det er løgn).
Og ydermere ligger vi nu sammen allesammen.
Mandalay med sinr 4 børn der er 6 døgn og Ouna med hendes 3 kornfede"mus"…hvor den største med garanti runder 500 gram imorgen hvor han er 2 uger og 5 døgn. Han ligner en ballon -høhø
Men altså…
Jeg har kogt 2 kg torsk…plytte plytte i to gryder for hvis fisk sksl ikkekoge med plytte (d.v.s. koge ganske svagt for så ødelæjgges et minimun af de godt ting der er i)
Vandet bliver ikke hældt fra men istedet kommes der et god skvat KMR mælk i og til sidst havregryn så det hele bliver bundet sammen til en lind grød.
DÈT er nemlig det første mine mislinger bliver præsenteret for NÅR de engang gider spise.
S’erne gider nok ikke…for det er uværeligt noget nemmere at ligge med en pa’ i munden end selv skulle spise og p.t. er der jo 16 babser at vælge imellem
Jeg vil på det varmeste anbefale fiske(lys fisk og sej og torsk er mine foretrukne)-KMR-havegrød til mislinger der skal have deres første måltid.
Brita
nb…Denise sætter nye billeder ind på et tidspunkt -forelsket af mislingerne

Haha Brita, jeg ÆÆÆLSKER bare dit sprogbrug af babser, patter og boller -høhø

Billeder lagt til sidst i tråden under Ouna viewtopic.php?f=51&t=2310&start=50

Og her er mødrene ifærd med at tømme tallerken no. 2 med fiske-kmr-havregrød.
Det er godt nok MUMSI -tihi

Hahaha goooooooooooooodt jeg ik er hjemme hos dig. YRK er IKKE fiske fan G

Jeg kan kun give Annette ret, fiskehørm er altså ikke den bedste airfreshner jeg kender -uha

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Kan heller ikke lide fisk, men det skulle være noget så sundt. -høhø

Det er fordi du ikke er opvokset med fiske-kmr-havregrød.
Mine mødre har tømt to tallerkner idag…det glider lige ned i røret og omsættes til deeejlig babsemælk til mislingerne der ligner balloner. Stribede kæmpestore balloner og mindre sorte balloner, og alle af den ruuunde slags.
Når man tager dem op for at køsse på, så tænker jeg…bare nu de ikke sprækker -høhø
De små er ved at få øjne…det kan jeg så godt li’, for så får de mere sjæl (svært at forklare)
Af de fire sorte kan jeg endnu ikke se om de bliver smoke. Det har været meget forskelligt…lige fra nogle af dem kom ud og jeg straks kunne se det til en der først kunne ses da han var 9 uger.
Men det normale er det kan ses når de er 2-3 uger…og altid i panden og på forlemmerne.
NÅ, ikke mere snak…der skal køsses på -forelsket

Sender lige en masse køsser i killingernes retning. Ihh hvor jeg glæder mig til det blir min tur!

… Ikke uden grund at Kamikaze betyder på Japansk "guddommelig vind " -høhø …

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Kaja!!! -SJOV

-xxrotflmao

haha… som du beskriver deres førstemåltid, så tror jeg at selv jeg - inkarnerede fiskehader - ville have lyst til at guffe fisk hos dig…

heldige småmisser :slight_smile: :smiley:

Hvis mislingerne besøges skal jeg gerne serverer fiske-kmr-havregrød for Jer.
Det smager faktisk aldeles udemærket…har smagt det [smilie=hate-tunz.gif]
Mødrene har lige tømt et tallerken og leg hørte lige før Mandalay komme med en bøvs der ville være en murerarbejdsmand værdig -høhø
De 3 kornfede mus brugte grøden til at træde i [bigloony] …det er en glimrende begyndelse -hyp
Sahè HAR rundet sine første 500 gram…det er ret godt gået når han først bliver 3 uger imorgen [smilie=hate-tunz.gif] …jøsses knægten er fed.
Tabita er smoke, kan jeg se…t-drengene stadig sorte…men alt kan ske -pote altså m.h.t. at blive smoke

Hiver lige den her tråd op -tihi