Hellere kæledyr end kæreste

Mine katte ryger heller aldrig ud frem for en kæreste!

Intet problem her,manden tog mig kun pga min hund:tihi:

Og er lige så tosset med dyr som jeg er,faktisk må jeg nogle gange begrænse ham:p

Kh Tine

Jeg forstår ikke, at man ikke bare får det til at gå op i en højere enhed. Jeg har så også haft kæreste - og det meste af tiden boet sammen med een - siden jeg var 17.
Det har aldrig begrænset mig i, hvad jeg ville. Derimod sørger jeg for en sikkerheds skyld altid for, at mine dyr er MINE både på papiret og økonomisk, for så kan jeg uden videre tage dem med mig, hvis det en dag skulle ende.
Jeg ser nemt de her eneboer-tendenser hos dem af mine venner, der ikke har haft kærester i mange år. Og gu har jeg også særheder :slight_smile: - men de er åbenbart bare ikke umulige at leve med… Man får vel filet kanter med tiden.

Jeg er jo små-forelsket pt - men om vi skal være kærester er vi ikke sikre på. Flirt og forår er meget sjov, er vi pt enige om :slight_smile:

Ang kattene, så synes han om alle dyr - jeg kunne slet ikke falde for en mand, der ikke kan lide dyr - og er bestemt sød mod dem og tolerant - men han deler ikke min store passion for katte. Han synes de er søde og sjove - og det er fint med mig.

Selv er han vild med øgler - og den passion deler jeg heller ikke, selv om jeg sagtens kan synes de er sjove, søde og skægge.

Jeg tror ikke på den der med, at man skal pådutte andre ens passion for et bestemt dyr. Så længe han er god mod dyr er han velkommen her. Og kattene kan lide ham, så det er fint med mig.

Han synes iøvrigt, at det er fuldstændig VILDT, hvad en racekat koster - men øgler - de må gerne koste mere:-)

Så det debattere vi ikke:-)

Mine katte vil aldrig vige for en evt kæreste.
Kattene var her første, og har derfor 1. ret til at bo her.

Aldrig om jeg ville opgive mit kæledyr for en kæreste…

Men jeg dater heller ikke fyre der er allergiske overfor katte eller andre dyr… :ups: har heller aldrig mødt nogle der ikke brød sig om mine dyr…

Mødte dog en gang en fyr, på 2 meter høj og 2 meter bred (ren muskel), som var bange for min gamle kanin Futte… :tihi:

Det er jo nemt nok at sige når man er single, at en kæreste ikke skal gå forud for kæledyrene… Men hvis min kæreste pludselig blev allergisk overfor kattene -what Så ville det være en meget svær situation! Puha, det tør jeg slet ikke tænke på…