Helvedes køkken dk

hejsa

iaften starter helvedes køkken dk og det SKAL jeg bare se, fordi der er 2 personer med som jeg “kender”.
tidligere har jeg nemlig leveret varer til wasim, som er værten på programmet
og så har jeg for ganske nylig været i praktik hos en af deltagerne, nemlig ham der hedder Ole.

det bliver rigtig spændende at se hvordan de klarer sig, selvom jeg har luret af hvem der har vundet. men det holder jeg for mig selv.

skal i osse se det, det kommer kl 20 på tv2

Nej, jeg har været i mit køkken nok i dag :tihi:

Aihh :høhø: skal til volley senere eller kunne det godt være, at jeg skulle se det.

NEJ!
Synes faktisk det er ubehageligt at se og høre, hvordan le chef, sviner de stakkels deltagere til, blot for underholdningsværdiens skyld.

Jeg er faktisk ikke ret begejstret for disse reality shows.
Forstår faktisk ikke helt deltagerenes bevæggrunde for at stille op til sådan en gang… ja jeg mangler ord.
Her taler jeg om realityshows generelt.

Hvad er det, som får seerne til at følge med i disse, i stor stil??
Jeg forstår nada.

Nu foregår det ikke kun sådanne i reality shows, jeg har set det i det virkelige liv.

Chefs kan være nogle bavianer i særklasse :høhø:

[quote=Mig og Mille T;348752]NEJ!
Synes faktisk det er ubehageligt at se og høre, hvordan le chef, sviner de stakkels deltagere til, blot for underholdningsværdiens skyld.

Jeg er faktisk ikke ret begejstret for disse reality shows.
Forstår faktisk ikke helt deltagerenes bevæggrunde for at stille op til sådan en gang… ja jeg mangler ord.
Her taler jeg om realityshows generelt.

Hvad er det, som får seerne til at følge med i disse, i stor stil??
Jeg forstår nada.[/quote]

jeg vil faktisk give dig ret, eneste grund til at jeg skal det er som sagt fordi der er 2 som er med som jeg “kender”
og det der er sjovt er at de 2 jeg “kender” faktisk ikke kan døje hinanden i virkeligheden.
jeg fatter så heller ikke at deltagerne vil finde sig i at blive “svinet” til på den måde som man ser det i programmet, men det meste er jo for underholdningens skyld

Ejjj, der kommer jo Hammerslag samtidig…

[quote=birtheras;348768]Nu foregår det ikke kun sådanne i reality shows, jeg har set det i det virkelige liv.

Chefs kan være nogle bavianer i særklasse :høhø:[/quote]

hvor har du ret og mange kokke er osse lidt af nogle særlinge og meget eksentriske.
jeg har igennem mit arbejdsliv oplevet masser af skøre og hysteriske kokke og jeg har da osse måtte stå mål til lidt af hvert som leverandør, men har så heldigvis ku stå distancen og gi igen af samme skuffe og det har givet respekt

joooo, men de huse er jo så dyre så de er osse til salg imorgen:høhø:

Neeej, Johnny, de ER solgt for nylig, og ejendommæglerne og mig skal så gætte prisen!!! I love it!!:wehu:

Jeg så nogle gange det med ham den engelske kok… damn, en primadonna!!! :besvimer:

Nej…det skal jeg ikke se.
Jeg har set et par klip - og måden hvorpå chefen sviner de ansatte til med råb, skrig og skrål.

Det kan jeg slet ikke lide at se/høre på. :frowning:

Jeg skal se det i aften.:slight_smile:

Men ved ikke om det noget jeg gider og følge med i hver uge.

…det andet program er nok også en form for hammerslag :ups:

Hvad syntes I om programmet, jer der så det?

Er det værd at se på?

[quote=Sheer;349020]Hvad syntes I om programmet, jer der så det?

Er det værd at se på?[/quote]

Det er en kopi af Hell’s Kitchen - nu skal det koncept åbenbart køre verden rundt, ligesom så mange andre af disse konkurrencer har gjort det. Hvis man kan lide konceptet, er kopien god - hvis man ikke kan lide konceptet, er programmet spild af tid at se.

Så det var en god kopi?

Er ham chefkokken lisså god som ham Ramsay? (For jeg var da helt tossi med hans lederevner, ham Gordon Ramsay)

[ Nej jeg kommer nok ikke udenom at sætte mig til at se det alligevel en dag. -tihi ]

[quote=Sheer;349024]Så det var en god kopi?

Er ham chefkokken lisså god som ham Ramsay? (For jeg var da helt tossi med hans lederevne, ham Gordon Ramsay)

[ Nej jeg kommer nok ikke udenom at sætte mig til at se det alligevel en dag. -tihi ][/quote]

GR er unik:thumbup:

I den danske udgave er chefkokken en for mig ukendt kok på en ukendt kro et sted i Danmark - men det er sikkert bare mig, der er geografisk og kulinarisk udfordret:tihi: Deltagerne blev delt op i rødt og blåt hold, som viste sig at være drengene mod pigerne (et lidt forslidt tema :gab:). Der er lagt op til lidt drama, da chefkokken og en af deltagerne kender hinanden på forhånd - ikke for det gode - chefkokken har fyret denne ene deltager tidligere fra sit køkken…

[quote=dkkorat;349032]GR er unik:thumbup:

I den danske udgave er chefkokken en for mig ukendt kok på en ukendt kro et sted i Danmark - men det er sikkert bare mig, der er geografisk og kulinarisk udfordret:tihi: Deltagerne blev delt op i rødt og blåt hold, som viste sig at være drengene mod pigerne (et lidt forslidt tema :gab:). Der er lagt op til lidt drama, da chefkokken og en af deltagerne kender hinanden på forhånd - ikke for det gode - chefkokken har fyret denne ene deltager tidligere fra sit køkken…[/quote]

Hold fast det lyder da meget spændende. Det må jeg se. Tak for anmeldelse! :smiley:

[quote=dkkorat;349032]GR er unik:thumbup:

I den danske udgave er chefkokken (Wassim Hallal) enfor mig ukendt kok på en ukendt kro (Frederikshøj Kro) et sted i Danmark (Oddervej Århus)- men det er sikkert bare mig, der er geografisk og kulinarisk udfordret:tihi: Deltagerne blev delt op i rødt og blåt hold, som viste sig at være drengene mod pigerne (et lidt forslidt tema :gab:). Der er lagt op til lidt drama, da chefkokken og en af deltagerne kender hinanden på forhånd - ikke for det gode - chefkokken har fyret denne ene deltager tidligere fra sit køkken…[/quote]

[LEFT]Fakta: Wassim Hallal
Udlært kok i 2001, Hotel Limfjoren
Indehaver af Restaurant Frederikshøj fra august 2009.
Køkkenchef på Restaurant WH 2006-2008.
Køkkenchef på Molskroen 2003-2006.
Har blandt andet arbejdet på Hotel d’Angleterre og Formel B i København og Hotel Scoldeshoff i Belgien.
Molskroen blev kåret til Årets Restaurant i 2006 af Den danske Spiseguide
[/LEFT]

hæ jeg så det og blev overrasket, da der er en jeg kender - og ikke for det gode…så skal se det igen i næste uge for at se hvad vedkommende får at vide…for leder det er vedkommende IKKE og kok…tja jeg tvivler :høhø: men det virker jo heller ikke til at ret mange af dem er specielt dygtige, må indrømme jeg ikke forstår hvad de er valgt ud efter - men måske der ikke er så mange, der har søgt om at være med :?:S Hende der skulle lede kvinderne virker dog som om hun har sin berettigelse i programmet og ham der endte med at lede mændene virker også til at vide, hvad det drejer sig om.