Helvedes køkken dk

[quote=dkkorat;349032]GR er unik:thumbup:

I den danske udgave er chefkokken en for mig ukendt kok på en ukendt kro et sted i Danmark - men det er sikkert bare mig, der er geografisk og kulinarisk udfordret:tihi: Deltagerne blev delt op i rødt og blåt hold, som viste sig at være drengene mod pigerne (et lidt forslidt tema :gab:). Der er lagt op til lidt drama, da chefkokken og en af deltagerne kender hinanden på forhånd - ikke for det gode - chefkokken har fyret denne ene deltager tidligere fra sit køkken…[/quote]

nu er frederikshøj så ikke helt ukendt, faktisk er det en ret kendt kro i jylland, nærmere betegnet ved højbjerg ved århus og kroen var tidligere et meget berømt udflugtsmål i det østjyske.

Jeg så osse udsendelsen, og jeg har da tænkt mig at følge forløbet …Det jeg synes var mest iøjenfaldende eller komisk, var at ham Wassim Hallal selvfølgelig skulle ha’ samme attitude og temperament som Gordon Ramsay, og det lykkedes ikke særlig godt :slight_smile:

[quote=birtheras;349038][LEFT]Fakta: Wassim Hallal
Udlært kok i 2001, Hotel Limfjoren
Indehaver af Restaurant Frederikshøj fra august 2009.
Køkkenchef på Restaurant WH 2006-2008.
Køkkenchef på Molskroen 2003-2006.
Har blandt andet arbejdet på Hotel d’Angleterre og Formel B i København og Hotel Scoldeshoff i Belgien.
Molskroen blev kåret til Årets Restaurant i 2006 af Den danske Spiseguide
[/LEFT]
[/quote]

Og alt det der er swahili for den kære Camilla…
Hun kender sikkert d’Angleterre - men vil aldrig kunne finde det uden GPS!!!
Hvorfor tror I at, at jeg skal med hende til Australien?
Vi er jo trods alt flere, der holder af hende og gerne vil have hende hjem igen :klapper:
så geografisk udfordret er en betegnelse jeg til enhver tid vil hæfte på hende…

Gastronomisk udfordret er Camilla bestemt ikke! Men Jylland ligger langt fra Djævleøen, når det handler om bare at skulle ud og spise en god middag …

Nej… jeg har ikke set programmet… foretrækker til enhver tid GR :slight_smile:

Jeg synes godt nok også det var komisk at han skulle prøve at opføre sig som Gordon Ramsay. Så jeg skal helt sikkert også følge med. :slight_smile:

Nå, så fik jeg set helvedes køkken med ham den bette helvedes karl, kønsdiskriminerende og magtliderlig, og en masse mere eller mindre sympatiske wannabees, så det klikker jeg nu nok forbi næste gang… hvor gad jeg bare godt se nogen sige fra i den type programmer… :S

Dét ville de blive mere berømte af… :høhø: