Hemnes kommode og Ingolf højstol/barstol fra IKEA

Jeg sælger en kommode og højstol/barstol fra IKEA. Kommoden er fra serien Hemnes og er hvidlakeret. Den er 108 cm bred, 50 cm dyb og 95 cm høj. Stolen er fra serien Ingolf, er 74 Cm. høj og er ligeledes hvidlakeret.
Kommoden fremstår meget pæn og velholdt, men kun meget få små ridser. Stolen har et par brugsskrammer, men er eller pæn.
De kan enten købes samlet, eller blot den ene. Kommodens nypris er 999 kr., og derfor tænker jeg, at en pris omkring de 450 kr… Stolens nypris er 499 kr., men da den har lidt skrammer, tænker jeg en pris omkring 100 kr. Jeg er dog til at forhandle med :ok:

Både kommode og stol kan afhentes i Hornsyld ved Horsens :slight_smile:
Her er billeder af kommoden:

Her er stolen:

Den kommode vil jeg rigtig gerne sætte mig på :slight_smile: Spørgsmålet er bare, hvordan jeg får den over til mig. Hvilke udstillinger har du planlagt i fremtiden?

Jeg kan tage den med over den 20. august og sætte af på vejen hjemover. Det forudsætter at du selv kan løfte den ud af bilen :slight_smile: Jeg er nyopereret i hånd og albue og må ikke løfte en ski´ på det tidspunkt, men den kan sagtens være i bilen. Jeg forventer at være færdig i Glostrup ved 11,30-tiden og sætter næsen vestover med det samme, hvis det kan passe i din tidsplan? Så kan Claus placere den i bilen aftenen før?
VH
Susanne

Ribe :slight_smile: Dog ved jeg ikke lige, hvordan jeg kan opbevare den indtil da :S Kan være nogen søde mennesker har lidt plads tilovers :?

[QUOTE=Susanne W;1253288]Jeg kan tage den med over den 20. august og sætte af på vejen hjemover. Det forudsætter at du selv kan løfte den ud af bilen :slight_smile: Jeg er nyopereret i hånd og albue og må ikke løfte en ski´ på det tidspunkt, men den kan sagtens være i bilen. Jeg forventer at være færdig i Glostrup ved 11,30-tiden og sætter næsen vestover med det samme, hvis det kan passe i din tidsplan? Så kan Claus placere den i bilen aftenen før?
VH
Susanne[/QUOTE]

Kan I have den hos Jer indtil da? Jeg har nemlig ikke så meget plads, og kommodens plads er allerede blevet givet videre til mit chatol, da mit nye kombi skrivebord/spisebord fra IKEA netop har meldt sin ankomst i dag :høhø:

Det finder jeg lige en løsning på, det kan vi sikkert godt :slight_smile: Hvis Pernille ellers kan overtage den den 20. august?
VH
Susanne

Havde det ikke været mere logisk, at tage stolen :?

Jeg lukker ihvertfald annoncen på div. steder :slight_smile:

Bare så jeg er 100% sikker, før jeg skriver til hende, der har budt 400 kr. for den på dba, at den er solgt! Så ville du gerne køben ikke Pernille :?
Jeg er sååå dårlig til at købe og sælge på internettet, så jeg aner ikke hvordan man gør, så jeg undskylder! Men jeg vil bare gerne gøre det rigtigt!

Undskyld det sene svar - jeg er på arbejde :slight_smile:

Jow, jeg vil rigtig gerne købe kommoden, og jeg skal ikke en dyt d. 20, så det kunne være fantastisk, om du ville tage den med, Susanne :smiley: Jeg skal nok selv slæbe - tænk ikke på det :slight_smile:

Det er lige sådan en kommode, jeg har gået og drømt om :smiley:

[QUOTE=Pernille DL;1253323]Undskyld det sene svar - jeg er på arbejde :slight_smile:

Jow, jeg vil rigtig gerne købe kommoden, og jeg skal ikke en dyt d. 20, så det kunne være fantastisk, om du ville tage den med, Susanne :smiley: Jeg skal nok selv slæbe - tænk ikke på det :)[/QUOTE]

Super så lukker jeg annoncerne ned, og skriver til hende, som bød :slight_smile: Så kan chatollet snart holde flyttedag og jeg kan få min kreaplads :rock:

Jeg har besluttet, at stolen skal doneres til Hittekat i håb om, at den kan give en sjat penge dertil :slight_smile: Så begge dele er afsat (hvis Britta vil have stolen :))

ORV, tusind tak det vil jeg gerne. Ribe eller SusanneW kan tage den med og opbevare den til jeg kan hente den en dag jeg skal besøge sønnemand og svigerdatter i Horsens

Det vil hun meget gerne:)

Med til Horsens imorgen formiddag eller ej?
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1253633]Med til Horsens imorgen formiddag eller ej?
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg synes den skal med Jer i morgen :ups: Den fylder nemlig ret meget, og er i vejen :tihi:

Meget gerne med til Horsens, men jeg kan ikke lige hente den med det samme. Hvis den kan få en bette plads i Jeres garage er jeg glad, og så giver jeg besked inden jeg kommer til Horsens. Det er længe siden vi har været hos Sønnemand i Horsens, så vi skal nok snart derned

Hej Brita. Du må gerne skrive en PB med hvad du vil sælge den til og hvor henne den kan hentes? :slight_smile:

Fra imorgen eftermiddag står den i Horsens, den får et lift med Claus når han kører hjem fra arbejde imorgen. Så står den her til en af jer henter den :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1253778]Fra imorgen eftermiddag står den i Horsens, den får et lift med Claus når han kører hjem fra arbejde imorgen. Så står den her til en af jer henter den :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]Tusind tak…jeg finder lige ud af hvad vi gør.
Catcrazy: jeg sender dig lige en PB