Hemnes kommode og Ingolf højstol/barstol fra IKEA

[QUOTE=Susanne W;1253778]Fra imorgen eftermiddag står den i Horsens, den får et lift med Claus når han kører hjem fra arbejde imorgen. Så står den her til en af jer henter den :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg ser frem til, at vore veje skilles, for den har stået i vejen i over et år nu :høhø: Nu kan jeg glæde mig over, at den da kan indbringe lidt il en hittemis, så har den da gjort lidt godt :tihi: Forresten Britta, så får du den pude med, som du kan se på billedet. Den er købt specielt til stolen i IKEA, og den har lidt pletter, men du er jo så hammer dygtig til at sy, så tænkte, at du måske kunne ombetrække den :? Eller bruge den som skabelon :? Ihvertfald så følger den med, så må du se, om du kan bruge den til noget :slight_smile:

(Skulle hilse fra Isabella og sige, at det bestemt ikke passer hende, at Claus kommer igen i morgen, for hun ved godt, hvad der kan ske, når I dukker op :venter: Hun gemte sig i lidt tid efter ham var kørt, bare lige for at være helt sikker på, at han ikke kom snigende ind igen :høhø: Det så så sjovt ud, for hun gik fra ‘Neeeej vi får besøg, og jeg vil ses først’ til 'Jeg skal bare væk NU! I løbet af sekunder :tihi: Så hun ved skam stadig godt, hvem I er Susanne, I er kat-napperne :yikes: Godt jeg véd, at hun har haft en god og tryg opvækst, for at dømme efter hendes reaktion, så er I ikke velkommen i HENDES!!! hjem :regler: Godt I stadig er velkommen i mit :rock:

Jeg skal nok få noget godt ud af puden:rock:

[QUOTE=PjevseMalene;1253786]Jeg ser frem til, at vore veje skilles, for den har stået i vejen i over et år nu :høhø: Nu kan jeg glæde mig over, at den da kan indbringe lidt il en hittemis, så har den da gjort lidt godt :tihi: Forresten Britta, så får du den pude med, som du kan se på billedet. Den er købt specielt til stolen i IKEA, og den har lidt pletter, men du er jo så hammer dygtig til at sy, så tænkte, at du måske kunne ombetrække den :? Eller bruge den som skabelon :? Ihvertfald så følger den med, så må du se, om du kan bruge den til noget :slight_smile:

(Skulle hilse fra Isabella og sige, at det bestemt ikke passer hende, at Claus kommer igen i morgen, for hun ved godt, hvad der kan ske, når I dukker op :venter: Hun gemte sig i lidt tid efter ham var kørt, bare lige for at være helt sikker på, at han ikke kom snigende ind igen :høhø: Det så så sjovt ud, for hun gik fra ‘Neeeej vi får besøg, og jeg vil ses først’ til 'Jeg skal bare væk NU! I løbet af sekunder :tihi: Så hun ved skam stadig godt, hvem I er Susanne, I er kat-napperne :yikes: Godt jeg véd, at hun har haft en god og tryg opvækst, for at dømme efter hendes reaktion, så er I ikke velkommen i HENDES!!! hjem :regler: Godt I stadig er velkommen i mit :rock:[/QUOTE]

Det kunne Fanni godt have fortalt hende! :sos: Hun mener selv, at hun lever i overhængende fare for at blive katnappet af Camilla! :yikes: