Hende her

Det er skønt :thumbup:
Den alder de har nu er de begyndt at få personlighed og er stadig dejlig nemme.

Spørg mig om 8 uger om det er skønt :høhø:

Tak for de mange godt navneforslag - der er helt sikkert nogle stykker, der bliver taget i betragtning :slight_smile:

HVor er de dejlige:-))

E-mail ku’ være et navnebud

Hvor er de dejlige :slight_smile:
der er kommet mange gode pigenavne allerede - Hvad med at kalde drengen for Eienstein, han er jo en lille tænker :slight_smile:

[quote=Alice;351294]Hvor er de dejlige :slight_smile:
der er kommet mange gode pigenavne allerede - Hvad med at kalde drengen for Eienstein, han er jo en lille tænker :-)[/quote]

I mit sidste E-kuld, altså for omkring 13 år siden, havde jeg faktisk en Einstein. Ikke pga en manglende sten, men en klog lille fyr.
Han flyttede sammen med en killing fra hende jeg havde købt min første kat af - og den killing hed Geyser.
:slight_smile:

De lever stadig begge to, omend Einstein i sommers forsvandt, da ejerne var på ferie. Han blev fundet tilskadekommen 3 uger efter og endte med at få amputeret et ben.

[quote=Vivi_Fletcher;351319]I mit sidste E-kuld, altså for omkring 13 år siden, havde jeg faktisk en Einstein. Ikke pga en manglende sten, men en klog lille fyr.
Han flyttede sammen med en killing fra hende jeg havde købt min første kat af - og den killing hed Geyser.
:slight_smile:

De lever stadig begge to, omend Einstein i sommers forsvandt, da ejerne var på ferie. Han blev fundet tilskadekommen 3 uger efter og endte med at få amputeret et ben.[/quote]

Så dur navnet jo ikke …Han ser ellers ud til at være en klog lille fyr :slight_smile: …Hvad så med Everton ? :slight_smile:

Ihh for søren nogen små nuslinger :wehuu:

Jeg synes han ligner en Eigil eller en Elvis :slight_smile:

de kunne hedde

Emely, Electra og Elvis

Hvor er de bare fine :wehuu:

Jeg synes Grys forslag med Elektra til den lille “elektriske” er rigtig godt, og dregen ser jo kunstnerisk ud, så han må være en Eckersberg :inlove:

Ja, de ser altså bare skønne ud :love:

Hva med Empire? Det er det eneste ikke-menneske navn jeg kan komme på med E så tidligt på morgenen :tihi:

Hov, jeg kom lige til at tænke på Everlast også :slight_smile:

Exentrica :slight_smile:

Helle det var missen der skulle findes navn til :høhø:

-LOL-LOL-LOL( undskyld Vivi )
Dejlige killinger :hjerte::hjerte::hjerte:

-what

:stuck_out_tongue:

Energizer, Enigma og Elvira (selvom det er et menneske navn)

Hvor er de dog skønne :wehuu:

åh suk da, sikke en skøn håndfuld vildtfarvede skønheder, hvor er de bare dejlige

MVH
Gitte

[quote=tzari;352289]Energizer, Enigma og Elvira (selvom det er et menneske navn)

Hvor er de dog skønne :wehuu:[/quote]

Den vil Niggi herhjemme godt istemme - Enigma er et sejt navn siger hun :ok:

dejlige misse børn!!

Har besluttet mig for tøsernes navne. Det bliver Electra til hende den frække og Evita til den smukke :slight_smile:
Drengen overvejer jeg stadig …

Det skal være navne, som børnene har let ved at sige. Altså ikke alt for “udenlandsk” :slight_smile:

Hvad med Elvis? :slight_smile: