Her er han så....mit søndagsbarn

Ja, må jeg præcentere mit søndagsbarn:wehuu: man skal være lavet af sten for at modstå dette ansigt

Hov, hva er du for en’:øhmm:

Jeg må hellere smutte inden det bliver foooor farligt:uha:

Heyyy det er mit reb…

Nul stump, det er mit…

Hov I 2…poterne af, det er mit…

Hvad mente hun med at dele?..at vi ikke må lege med det eller hva…

Hold da op, hvor er han skøn - og nej, det bedårende missefjæs KAN man da ikke stå for.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hi hi er det en ny Brita-kat som er flyttet ind?

Åh hvor er han da bare skøn. :wehuu::wehuu:
Hilsen Lisbeth

Jaaaaa det kan man vist godt kalde ham…en Brita-kat:tihi:…

sød & sjov foto serie - smuk sort kat !

he he jeg havde godt luret på det med dine søndagsture på det sidste :stuck_out_tongue:

Dejlig misser ser han ihvertfald ud til at være. :thumbup:

[quote=anne p;294404]Ja, må jeg præcentere mit søndagsbarn:wehuu: man skal være lavet af sten for at modstå dette ansigt

[/quote]

Jeg er så ikke lavet af sten :slight_smile:

:love:

DÈR har vi jo MUUS…håber han er faldet godt til. Da jeg kørte lå han på en spisestuestol og sov. Og det eneste der havde været af reaktioner var et meget lille hvæs, ja nærmest suk fra en artsfælle (kan ikke huske hvem) :tihi: men den var sort :rock: Det kan man fisme kalde en fin sammenførsel:ok:
Ulrikke hilser brormand…hun sidder lige her og kigger med

[quote=kamikaze;294431]DÈR har vi jo MUUS…håber han er faldet godt til. Da jeg kørte lå han på en spisestuestol og sov. Og det eneste der havde været af reaktioner var et meget lille hvæs, ja nærmest suk fra en artsfælle (kan ikke huske hvem) :tihi: men den var sort :rock: Det kan man fisme kalde en fin sammenførsel:ok:
Ulrikke hilser brormand…hun sidder lige her og kigger med[/quote]

Der har ikke været meget hvæssen…Eco har gjordt det et par gange når de store drenge kommer for hurtigt frem mod ham men ellers ingenting fra nogen af siderne:rock:…Ham og Findus render og klukker af hinanden…måske en eller anden form for Coon-sprog:øhmm:

Damerne ignorere ham, som de altid gør…så alt i alt, en nem og gnidningsløs sammenføring:wehu:

Suuuuk hvor er han da skøn :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:
Hvis det er din første Brita kat, så skulle du måske have læst nogle af mine indlæg om Quini, INDEN du besluttede dig -LOL

Eco ER faktisk en Quini-klon både genetisk og farvemæssigt…i hvert tilfælde har de samme stamtavle OG emsnummer :tihi:
Jeg tror nu ikke Eco er helt så tåbelig som Quini…der er jo også et miljø der spiller ind :fløjte:… :yah:

[quote=Denise;294700]Suuuuk hvor er han da skøn :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:
Hvis det er din første Brita kat, så skulle du måske have læst nogle af mine indlæg om Quini, INDEN du besluttede dig -LOL[/quote]

Har skam fulgt NØJE med i dine indlæg og billeder meeeen som du ved, så skal man jo lærer af sine egne fejltagelser…OG en misling med sådan et -engel ansigt kan da ikke være/blive såååå slem vel:øhmm:

Brita advarede mig godt nok om, at han elsker at kysse og ligge under dynen…men helt ærligt, det er da kun et plus, ikke?:wehuu:…eller det mente jeg, indtil jeg vågnede i morges med en tunge halvvejs oppe i mit ene næsebor:uha: og som forsatte rundt i resten af mit ansigt for at vende tilbage til min næse:S…så lukkede jeg ham ind under dynen og det var sååååå hyggeligt:wehuu:…lige indtil at han fandt på, at bruge mit ene ben som vandret klatretræ-what

Alt i alt…så ligger jeg vist, som jeg har redt-LOL

[quote=anne p;294984]

Alt i alt…så ligger jeg vist, som jeg har redt-LOL[/quote]

Jeg er ret sikker på at købeloven sikrer 14 dages returret :fløjte:

Ikke i disse tilfælde, da er den livslang :thumbup:

-what Det kunne jeg da ALDRIG gøre mod Finne…De 2 klukker og kalder på hinanden hele tiden…det lyder sååååå sødt:wehuu:…Og hvem skal så hjælpe Lucky med at fjerne nullermænd under mit reolsystem…nej nej det går virkelig ikke, at sende ham retur:høhø:

Han er godt nok bare CUTE:wehuu:

Åhh, hvor er han dejlig :hjerte:
Glæder mig til at høre, hvad han finder på af narrestreger (der bliver sikkert nok at tage af) :rock:

Tillykke, hvor er han altså fin :wehuu:

Endnu en dejlig Brita-kat… hvor er han dog en lækker lille sag :smiley: