Her er hvad jeg laver om natten;o)

Da jeg efterhånden er ved at være en ældre herre og derfor kræver lidt mere en de unge fløse jeg bor sammen med, har jeg sagt til min slave, jeg vil have en ny og blødere seng at sove i.
Den skal have den rigtige hældning, da jeg døjer en del med søvnabnøe, den skal være blød på de rigtige steder, så mine gigtplagede lemmer liggger så blødt som muligt. Min seng skal samtidig være sådan, at jeg kan holde øje med de unge katte om natten. De opfører sig sommetider ret tåbeligt og derfor skal de ind imellem have en formanende pote. Derfor er det vigtigt min seng ikke har for høje kanter og at området omkring sengen er blødt og behageligt at gå på.
Jeg vil her vise jer hvordan jeg forventer min seng skal være.
Mjauuu fra Hans Otto

Sikke en dejlig seng du har fundet der, søde Otto…

Årrrh han er da dejlig:wehuu:

Han er bare herlig ham Otto. -wehuu

Godt gået Hans Otto - man skal da ikke lade sig nøje med mindre :tihi:

Der er altså heller ikke noget bedre sted at sove end PÅ sin madmor…!

Mange Hilsner Bernie…

Super godt og dejligt billede af hans Otto og hans mor

Nåååh, hvor I hygger :wehuu:

Hvad vil du dog med en ny seng ??
Jeg kan ikke bedre se, en at du har en dejlig polstret seng med indbyggede puder her og der og indlagt varme … :muhaha:

Åååårh… Det er den bedste katte seng i hele verden… At ligge sammen med sin madmor :hjerte:

Hvor ser det hygsomt ud.
Du skal købe nogle Canosan til hans gigt…det virker. Og det er såmænd blot et kosttilskud, så er der andre der vil have skader det ikke. Her har gamle Dusty på snart 13 en anelse gift. Jeg kunne se det NÅR han skulle op af trappen til stuen. Efter 7-9 dage på Canosan tager han trappen i fuld firespring.
NÅR han får sin Canosan, som han forøvrigt nærmest selv kommer og beder om, står en flok kræ i kø. De får også, for som sagt det kan KUN gavne. En MCO er SÅ bagne for at gå glip af noget OGSÅ når det er ens gamle pal’ der skal have sin canosan. Så der smutter som oftest en 7-9 piller hver dag fordi JEG skal da også have…siger en del.
De kommer spundsende så snart de hører tabletten prikkes ud af staniolen. Den lyd ved de LIIGE hvad betyder:tihi:…sejt

[quote=kamikaze;372242]Hvor ser det hygsomt ud.
Du skal købe nogle Canosan til hans gigt…det virker. Og det er såmænd blot et kosttilskud, så er der andre der vil have skader det ikke. Her har gamle Dusty på snart 13 en anelse gift. Jeg kunne se det NÅR han skulle op af trappen til stuen. Efter 7-9 dage på Canosan tager han trappen i fuld firespring.
NÅR han får sin Canosan, som han forøvrigt nærmest selv kommer og beder om, står en flok kræ i kø. De får også, for som sagt det kan KUN gavne. En MCO er SÅ bagne for at gå glip af noget OGSÅ når det er ens gamle pal’ der skal have sin canosan. Så der smutter som oftest en 7-9 piller hver dag fordi JEG skal da også have…siger en del.
De kommer spundsende så snart de hører tabletten prikkes ud af staniolen. Den lyd ved de LIIGE hvad betyder:tihi:…sejt[/quote]

Tak Brita, det vil jeg da få fat i. Kan jeg få det hos dyrlægen, eller skal jeg i en helsekostbutik?

Ku være jeg selv sku snuppe et par stykker også, for min skulder har det ikke altid lige godt, når den røde har sovet der en hel nat.
Knus Elin

Mange tusind tak for jeres søde hilsner og gode råd, det vil jeg straks vise min madmor.
Mange kærlige mjauuu fra Hans Otto

Jeg køber Dusty’s Canosan hos mine dyrlæger. En pakke med 60 tabletter koster 139 kr…
HVIS du får problemer med at finde dem siger du bare til, så sender jeg dem til dig ganske gratis…ALT for H-O :wehuu:

Du skal istedet købe Glukosamin til din skulder OG få en læge til at give en henvisning til røntgen.
Er du skaldyrsallergiker duer glukosamin ikke for det består for en stor del af udtræk fra skaldyr. Det samme gælder Canosan til misserne. Det er fra den grønlæbede musling (ingen joke).
Som lægerne nu også anbefaler glukosamin til os, så har dyrlægerne også fattet Canosan virker.

Canosan vil jeg prøve til mis, men Glukosamin har jeg for længst opgivet, da det slet ikke virker på mig. Jeg har ellers spist meget af det og det både på den ene og den anden måde.
Knus Elin

Kan kun anbefale Canosan, det har hjulpet rigtig godt på Gråmis. Så godt at han nu også kan hoppe op på køkkenbordet - en utilsigtet bivirkning :høhø: