Her er jeg så

Ja jeg fik jo et vink fra Karen jeg ikke kunne modstå :slight_smile: Så her er jeg.

Hvad kan jeg fortælle om mig selv :slight_smile: ? Jeg er MCO opdrætter og ELSKER modsætninger. Jeg går højt op i indavls % og genetisk betingede sygdomme.

Jeg er sparket af en gal hest revet af en vild rose og bidt af en tosset kat…altså he he vild med dyr og planter :slight_smile:

Min sidehoppy for kattene er Orkideér. Jeg har over 100 :open_mouth:

Ud over det er jeg på kontoret i et par timer næsten daglit hvor min " beskæftigelse"/levebrød er at tage imod bestilling af dagligvare fra ældre mennesker. Dette klares hjemmefra. Så min arbejdsplads er i hjemmet…meget rart. :slight_smile:

Jeg er er følsom pige der tit og ofte lader sig overrumble af hjertert hvilket set med opdrætter øjne er ikke så heldigt -upssa da jeg kommer til at beholde flere kuld af gangen hvis det stod til mig -høhø men er dog ved at lære det der med hjelmen og sikkerhedsvesten og nåh ja…der findes vist også en hovede afbryder på første…den må jeg også lige lære at styre :smiley: he he

Nåh ja og så er jeg vel også lidt nørd -uha jeg er VILD med at spille sådan noget pjat som LineAge så længe andre spillere holder deres sværd væk fra mit hovede :cool: ellers ka de få ka de. (efter jeg er 10 levels højere end dem sssshhhhh -LOL)

En anden ting jeg går meget højt op i er at udvikle en maks givende kæle metode :stuck_out_tongue: Sådan en alle katte kan lide…intil videre går det ret godt…hage/Hals/nakke/næse metoden med 1-5 fingre er bare sagen her i huset :smiley: Dog er der en bestemt dame her i huset der føler trang til at blive modeleret i HELE hovedet :smiley:

Ellers tror jeg ikke der er så meget andet at tilføje om mig selv andet en KATTEGAL :slight_smile:

Hej Sus og -velkommen til de gale katte :slight_smile:

tak for en sjov og underholdende beskrivelse - er sikker pået bliver både hyggeligt og festligt i trådene -hop

håber du er faldet godt til herinde og har du nogen spørsmål - så skriver du bare :slight_smile:

endnu en gang velkommen…

-kramer

Hej -velkommen
sikke da en herlig præstation…

jeg håber at du får mange hyggelige timer her inde

Hej Sus

Velkommen til kattegale.

Jeg håber du bliver glad for at være her og jeg ser frem til at se dig i trådene og på chatten.

også et stort velkommen skal du have fra mig -velkommen-velkommen

Hej
Herlig præsentation -thumbs og velkommen hertil -velkommen

Hej og -velkommen til

Tak for en rigtig underholdende beskrivelse. Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her sammen med alle andre kattegale mennesker.

-velkommen til et virkelig dejlig forum -thumbs

-velkommenherind til de gale…udfra din beskrivelse tror jeg, at du vil føle dig hjemme herinde-tihi

Hej og -velkommen

Er sikker på du kommer til at trives herinde, sammen med os andre gale -thumbs

Velkommen til.:slight_smile:

Jamen Sus der var du jo