Her er jeg

Jeg er en kvinde på 45 år som bor i Århus N lige ved Riss skov for dem som er sted kendt. Jeg bor i et dejligt gammelt hus med en skøn katte venlig have, sammen med mand og to børn. Og sidst men bestemt ikke mindst sammen med verdens dejligeste katte. En flot rød Main cain/huskat på 3 1/2 år som har det mest fantastiske sind. Han er bare så tålmodig. Og meget kælen når vi ikke forlanger han skal ligge i skød .Men vil meget gerne kæles med når han ligger ved siden af en eller man sætter sig ved et af hans ynglingssteder. Han er helt klart fars kat men jeg kan dog bruges når far ikke er hjemme.

Og så er der Anton, mors lille missebarn. Vi fik ham da han var meget ung ved ikke helt hvor gammel men han vejede under 1 kg. Hans mor var dø Han sad på min skulder dagen lang eller gik efter mig hele tiden og græd når han ikke kunne se mig. Han skulle bare vide hvor jeg var. Han var meget rund om maven og vi tog ham til dyrlæge for et check.
De var helt sikker på han havde Smitsom bughindebetændelse FIP De tog prøver fra hans lille mave og var næsten 100 % sikker på at det var det han havde. Og ville aflive ham pga. Findus herhjemme. Jeg kunne bare ikke forstå det. For han spiste og var glad og legede og virkede bestemt ikke som en syg kat. Vi delet huset op i to katte zoner og valgte at tage ham med hjem og så måtte han have så godt et liv som muligt. Han lå ved mig helt tæt ind til mit hjerte om natten. Og jeg helede ham (vidste ikke jeg havde de evner ) Men et eller andet skete da med ham. Hans mave blev mere normal og han tog på. Så efter en lille mdr. med mange dyrelæge besøg måtte de konstatere at han ikke fejlede noget. Så det er noget af en historie ude på dyre kliniken. I dag er han 2 år og ikke helt så velopdragen som Findus for jeg lov ham gøre mere. For han skal jo dø så så længe han er her skal han have lov til alt sagde jeg hele tiden Så når jeg brokker mig lidt over han ikke er velopdragen skal min familen nok fortælle mig hvem der skyld i det.
Han er meget sky og hader når her er gæster. Da vi var på ferie i sommers og mine forældre boede her for at passe dem. Lod han dem kun give sig mad ikke noget med kæl …
Nå jeg kunne blive ved. Men I skal jo helst ikke blive trætte af at læse men spørg bare ind hvis der noget I vil vide.

-velkommen hej og velkommen til :slight_smile:

-velkommen-velkommen-velkommen-velkommen

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen og dejlig fortælling om misserne :slight_smile:

Halløj, velkommen hertil. -velkommen

-velkommen Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde. :slight_smile:

Hejsa og velkommen til -velkommen

Hej og -velkommen til

-nissevink og -velkommen

-velkommen til…

Tak for din beretning og håber du kommer til at hygge dig herinde:)

-velkommen herind til de gale:)

Hej Dorthe :slight_smile:

glædeluig JUL og -velkommen til kattegale :slight_smile:

dejlig beretning om dig og misserne… sød historie

glæder mig til at hygge med dig i trådene -hop

-kramer

Dorthe :smiley: Og hvor er det dejligt du fandt os -wehuu -wehuu

Tak for de søde velkomster. Jeg hygger mig allerede :slight_smile:




-wehuuKære Dorthe

Jeg vil hermed ønske dig hjertelig velkommen.
Vi skal nok få det hyggeligt…

Mange gode hilsner
Mona -lazykitty

-velkommen

Hejsa og velkommen til -velkommen