Her i huset er det ikke lus vi har i blomsterne

Men misser

Gid det var så vel her hos os [bigloony] eller dvs. så ville vi da godtnok have mange katte, for roserne opad huset er simpelthen fyldt med lus. Godt det ikke er der kattene kommer, for så kunne de hurtigt blive fedtet til.

I øvrigt vil jeg da lige rose dig for billedet Birthe [bigloony] De er begge meget smukke - både blomsten og katten.

Tusinde tak begge to…det med lusene var måske en lille løgn -uh …de findes skam også her i min have selvom jeg ville ønske at de ikke var.

Nååååååååååååååå hvor er de fiiiiine. Jge vil gerne bestilde en buket næpste gang i kommer af de fine misseblomster -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Det må vi så se om det kan lade sig gøre… [bigloony]

hehe fedt billede…

men hvor er det typisk… du har flotte blomster MED kat…

jeg har FLADE blomster… med kat…

Stakkels blomst… -LOL

-xxrotflmao

Herligt billede - er det Tommelise?? GG

Ihhh den har jeg slet ikke tænkt på…selvfølgelig er det den moderne tommelise… -høhø

Sjove billeder begge 2. En mini kat og en kat med 2 hoveder -xxrotflmao -xxrotflmao

Det er da blomsten der er kæmpe stor…og den vokser endda i min have… -høhø

-xxrotflmao -xxrotflmao

-xxrotflmao -engel -xxrotflmao -engel -xxrotflmao -engel -xxrotflmao -engel -xxrotflmao

Hvor var det nu lige du havde købt kat -høhø -høhø -høhø

Det er da blomsten der er kæmpe stor…og den vokser endda i min have… -høhø[/quote]

Jeg tager lige en lastbil og kommer et smut til Frankrig, dem må jeg have nogen af -love -love -love