Her kommer Chicabee/ Camilla

hej Alle

Nu har jeg siddet med på sidelinien lææænge, og må hellere få lavet en præsentation af mig.

Jeg hedder Camilla, er 38 år - gift og har 2 børn på 12 og 15. Sammen med min mand Jacob, har vi opdrættet Chicabee - opdræt af Hellig Birma.

Ellers er jeg webmaster for Klubben for den hellige birma…så det er mig der ganske snart sætter kattegale´s banner på birma.dk under links

(og hvor faen er smilyerne henne ??? he he )

Hej hej og STORT -velkommen.

Der er helt sikkert en, som hjælper dig med smilierne om lidt -thumbs

Hjælp til smilier:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=3165

-tihi

-velkommenherind til de gale-høhø

Hej og -velkommen til. Jeg håber du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde.

Smiley…

Gå ind i kontrol panel, redigere indstillinger, under øvrige indstillinger, sæt den til Full WYSIWYG så skulle dine Smileys komme frem.

TAK og ENIG kommer frem efter 50 indlæg så dem skal du ikke lede efter -tihi

Hej Camilla:D

-velkommen til,dejligt at se dig herinde-thumbs

Hejsa og velkommen til -velkommen

Hej Camilla :slight_smile:

hvor er det dejligt at se dig herinde - stort -velkommen fra mig også :slight_smile:

glæder mig til at hygge med dig i trådene -hop

-kramer
Miss T

Velkommen Camilla - jeg er sikker på, du bliver glad for at være her - her er bare så hyggeligt :smiley:

Hej og velkommen herind - der er rigtig mange dejlige kattegale kvinder herinde :wink:

Hej Camilla. :smiley:

Davs, velkommen hertil. -velkommen
Håber du vil få mange gode timer til at gå herinde. [bigloony]

Hej Camilla og -velkommen

Halløj og velkommen til…

Tak tak tak…og så har jeg fundet smileyerne…-høhø:D-tihi-uha;)-LOL-wehuu-øøøvvvs-savle:eek:

Hej Camilla

Velkommen til. Godt du fandt ud af smileyerne :smiley:

[quote=Dk Kefir Annette;61777]Hej Camilla

Velkommen til. Godt du fandt ud af smileyerne :D[/quote]

-høhø-høhø Smileyerne er det allerbedste ved at skrive på forums -engel

Velkommen, Camilla. -velkommen

Hej og velkommen Camilla - dejligt at se dig her også -thumbs Det er jo super dejlige mislinger du laver - fik jo nydt dit afkom her i weekenden -forelsket-forelsket-forelsket

Hey Camilla… Dejligt at se dig herinde -velkommen