Her ligger jeg jo godt

:mis::mis::mis:

Jeg har den bedste plads i huset !

For jeg ligger som i en dejlig sandwich :

ovenpå varmeapparatet på stoffet fra min hængekøje OG den dejlig pude Kamikaze har syet til mig - og så med gardinet, som en meget lille tynd dyne - og hvis jeg vil have en hule - går jeg bare ind under gardinet

[B]Silke-pige

[/B]

PS : jeg kan se, at min mor har glemt at fjerne mine nullermænd bag ved varmeapparatet - hvis det var mig, ville jeg være FLOV !!

Det tror jeg du kan være helt sikker på at hun også er, Silke :lol:

det er da bare byg-selv kat

:ups::ups::ups:

Hun er meget flov og hendes ører er lisså røde som en postkasse ?!

Ja, Jim - måske skulle hun bygge en legekammerat til mig ud af mine små nullermandshår… :høhø:

Hun har da også masser af valgmuligheder ved radiatoren, hende Dronning Silke… puden, hængekøjen…

Hun ser dejlig ud, med eller uden nullermand (jeg tror ikke, nogen havde fået øje på den med den skønhed på billedet, Tut :p)

[QUOTE=Bastet;1154604]Hun har da også masser af valgmuligheder ved radiatoren, hende Dronning Silke… puden, hængekøjen…

Hun ser dejlig ud, med eller uden nullermand (jeg tror ikke, nogen havde fået øje på den med den skønhed på billedet, Tut :p)[/QUOTE]

:slight_smile:

Tak… ja, hun har varmeapparatet - hængekøjen - og lige neden under på gulvet, står en stor dejlig kurv med et dejligt uldtæppe i - så faktisk er det vel hele 3 ting på en gang :wink:

ÅH jo !!

De der MONSTER store kattenullermændsbuske så jeg lige med det samme :ups::ups::ups:- men det er fjernet

Jeg synes de der nullerbasser ligner kæmpeedderkopper…der angriber mennesker. :yikes:

:høhø::høhø::høhø:

Det var det heldigvis ikke !!

Nuller er nu fjernet - de havde hverken arme eller ben, hugtænder eller tentakler, brod eller sugekopper :p:p

Og så glemte jeg det vigtigste…Silke er en ualmindelig smuk og lækker kat. :hjerte:

Tak… hun ER bare en dejlig lille missepige som snart fylder 14 år :hjertehop::hjertehop:

En dejlig plads. :slight_smile:

Ja, hun er meget glad for at ligge lunt og godt

Nååååååå…hvor er hun søøøøød…

Tak… ja, hun er bare så dejlig - elsker det missebarn ! :hjerte: