Her midt i tiden op til valget lidt Monty Phyton

Jeg grinede bare, da jeg så den her :D:

//youtu.be/NWUBksFWyPg

:slight_smile:

hmmm … fatter den ikke rigtig !?

Den er kongemorsom :slight_smile: Jeg har ikke fulgt nok med i Villys laden og gøren til at vide, om det virkelig er hans stemme eller bare en god parodi, men den er - set herfra - virkelig morsom :slight_smile:
VH
Susanne

Det er en gammel tale, og det er Villys stemme og ja han er så “dårlig” til engelsk :smiley: Derfor han får engelsk undervisning nu, i tilfælde af at han bliver udenrigsminister :stuck_out_tongue:

Så kan de da godt ta Lykke med til den undervisning, syntes heller ikke han er for go til engelsk !

Haha :smiley: :smiley: Giver dig 100% ret. Der er generelt mange politikere der er mega ringe til engelsk, burde være et krav at de havde det bestået på A niveau.

Så hele diskussionen om nedskæringer i skolen kommer alt for sent - det er jo mange år siden han gik i skole, og set herfra burde han dæleme have pengene retur!
VH
Susanne

//youtu.be/S9zGWf7yiEI

Originalen - med undertekster xD

Helt ærligt - hvis jubelnar er ansvarlig for at have placeret den mand foran en mikrofon til et så semi-seriøst arrangement??? Det er så pinligt, at man næsten ikke kan være bekendt at høre det til ende… Selv i the Julekalender ville han falde igennem. Tak for kigget, det var virkelig interessant - men jeg tvivler på at mine sammenkrummede tæer kan rettes ud igen resten af året…
VH
Susanne

Hey jeg kan godt lide mange politikere er ELENDIGE til engelsk…så har jeg knap så dårlig samvittighed over mit dårlige engelsk og sjove udtalelser :stuck_out_tongue: (ej det er faktisk pinligt vores lands repræsentanter ikke mestre engelsk bedre end de gør :frowning: )

Anders Fjogh er sgi da heller ikke nogen ørn til udtalen. Han er blevet bedre, bevares, men som Nato generalsekretær må man også formode at han har fået lidt mere øvelse.

Jeg er enig i at Villy skulle holde sig til dansk, men det siger altså ikke noget om mandens EVNER som politiker om han er god til engelsk eller ej.