Herhjemme elsker vi

VARM KAKAO MED FLØDESKUM :smiley:

MUMS

Selv kattene er vilde med det - men det er nok forid de får lov at slikke skeen ren for flødeskum :stuck_out_tongue:

Det er så hyggeligt

:slight_smile: Det er lige det, som jeg har lyst til; :slight_smile:
men jeg må vente til i morgen.
Da jeg ikke har noget flødeskum.

Og ja…det skal jo være med flødeskum…mums…

Mange hilsner Mona

Det skal det :slight_smile:

Synes det er hyggeligt at se kattene stå og slikke på hver sin side af skeen

Hihi, så er det her, man ønsker, man kunne lide kakao og flødeskum. -høhø
Men lyder da bestemt smadderhyggeligt. [bigloony]

her eeeeeeeeelsker vi durum rulle uden løg med cremefraiche dressing…

men vi må ikke for mor…

en så får vi lov til at få en bid flutes og sommetider lidt af hendes flødeis :slight_smile:

åh ja is…

Jeg glemmer aldrig en aften jeg tilbød Nynne at slikke skeen ren - det gad hun ikke, så kom Mikkel flyvende :smiley: Han løb så hurtigt han gled hen ad gulvet og ramte med snuden ind i skeen :smiley: Gæt hvordan han så ud i hovedet bagefter :stuck_out_tongue:

[quote=Lena S;62493]åh ja is…

Jeg glemmer aldrig en aften jeg tilbød Nynne at slikke skeen ren - det gad hun ikke, så kom Mikkel flyvende :smiley: Han løb så hurtigt han gled hen ad gulvet og ramte med snuden ind i skeen :smiley: Gæt hvordan han så ud i hovedet bagefter :p[/quote]

-LOL -LOL

Is er også et stort hit herhjemme, selvom det sjældent kommer på bordet. :smiley:

Jaaa varm kakao med flødeskum - er på mit andet glas idag -upssa

Det lyder lækkert, drak det igår da min mor var på besøg -lovelove Det er så hyggeligt også

Her elsker misserne flødeskum direkte fra dåsen - ja, vi snyder lidt, men kattene kan vist ikke smage forskel, de går ihvertfald helt bananas.

Skulle man måske have lidt dessert i dag -shhhh-upssa

[quote=Miff;62527]Her elsker misserne flødeskum direkte fra dåsen - ja, vi snyder lidt, men kattene kan vist ikke smage forskel, de går ihvertfald helt bananas.

Skulle man måske have lidt dessert i dag -shhhh-upssa[/quote]

Ja…:S
Det skulle man…tak for idéen.
Gode hilsner
Mona

[quote=Mona;62556]Ja…:S
Det skulle man…tak for idéen.
Gode hilsner
Mona[/quote]

Jeg troede, vi havde is i fryseren, men det havde vi ikke - snydt -uha

Nu er jeg altsdå nødt til at handle imorgen. -tihi -tihi

Cacao
Fløde
måske vanille is -wehuu -wehuu

kakao med vanille is er også godt

Og en anden ting vi elsker: at ligge i sengen :slight_smile:

Lige nu ligger jeg med to katte i fodenden :slight_smile: Det gør de altid når kæresten ikke er hjemme - dejligt man kan regne med dem (i hvert fald indtil jeg falder i søvn)

[quote=Lena S;62611]Og en anden ting vi elsker: at ligge i sengen :slight_smile:

Lige nu ligger jeg med to katte i fodenden :slight_smile: Det gør de altid når kæresten ikke er hjemme - dejligt man kan regne med dem (i hvert fald indtil jeg falder i søvn)[/quote]

Her har vi gerne alle 3 i sengen: Seven ved siden af min hovedpude, Olle mellem mine ben og Ochta ovre ved kæresten (hun er en fars mis) - i sjældnere tilfælde ligger hun dog på min hovedpude og ugler mit hår -wehuu

Det er så hyggeligt -wehuu

[QUOTE=Miff;62612]Her har vi gerne alle 3 i sengen: Seven ved siden af min hovedpude, Olle mellem mine ben og Ochta ovre ved kæresten (hun er en fars mis) - i sjældnere tilfælde ligger hun dog på min hovedpude og ugler mit hår -wehuu

Det er så hyggeligt -wehuu[/QUOTE]

Jeg vågnede en morgen og så begge katte ligge og putte lige ved siden af mig :slight_smile: tit ligger Nynne ved siden af mig, og en nat lå jeg på siden og ville vende mig om på ryggen - men det kunne jeg søreme ikke for der lå en kat :stuck_out_tongue:

[quote=Miff;62612]Her har vi gerne alle 3 i sengen: Seven ved siden af min hovedpude, Olle mellem mine ben og Ochta ovre ved kæresten (hun er en fars mis) - i sjældnere tilfælde ligger hun dog på min hovedpude og ugler mit hår -wehuu

Det er så hyggeligt -wehuu[/quote]

År…h hvor dejligt…-wehuu
De kære dyr får ens hjerte til at smelte tusindvis af
gange gennem hele livet.
Kærligst Mona

Det er for øvrigt i dag, hvor jeg skal nyde min cacao m. flødeskum…mums…

Jeg tror også vi skal have varm kakao og flødeskum igen idag :slight_smile: