Herlig gensyns oplevelse

Jeg var ude ved min datter idag til brunch og hendes svigermor som har en af mine datters killinger kom også. Hun havde killingen med som nu er 7 mdr.

Det var altså rigtig sjovt at se hvordan de først kiggede hinanden an og så se hvordan den killing min datter selv beholdte og den svigermor medbragte bare legede rigtig godt sammen.

Forældrene til de to killinger var lidt mere mistænksomme over den nyankomne til at begynde med, men det tog ikke lang tid, så var det somom at den aldrig havde været væk derfra.

Sidst de så hinanden var i Maj Mdr. hvor den også var med på besøg.

Gad vide om de genkender hinanden :?

Det lyder rigtig hyggeligt :slight_smile:

Jeg tror helt klart at kattene kan genkende hinanden.

Min veninde og jeg havde engang hver sin killing fra det samme kuld og de blev ved med at kunne genkende hinanden og lege sammen også selvom der nogen gange gik lang tid mellem at de fik besøg af hinanden.

Sikke en dejlig historie, lyder hyggeligt med lidt familieidyl :slight_smile:

Det er da herligt :slight_smile:
Ja måske kan de kende hinanden, eller også har de bare et super temperament, siden de kan enes med det samme :slight_smile:

Nu ved jeg ikke hvor godt katte husker, men tror nu godt de kan genkende hinanden.

Katte er nogle gange kloge dyr så mon ikke de godt ved hvem hinanden er?

Du kan tro, de udemærken genkender hinanden…især på lugten.
Når Rasmis er i SFO her er det tydeligt han og Ranya siger hej brormand og så ligner de to der lige skal ud og lave ulykker. De er oftest i nærheden af hinanden og da Katrine var her for at sige farvel for nu tog hun og Rasmis hjem til Frederiksberg igen (efter 5 uger i Jylland) kom Ranya og Rasmis ind fra haven plaskvåde og de lignede to brødre der var bedste pals :rock:
Vore dyr er klogere end vi tror…det kan du trygt stole på :thumbup: