Herlige billeder

Jeg har været ved kattefotograf med misserne. Er sindssygt glad for resultatet :slight_smile:
Se billederne på min hjemmeside www.ladyxiera.dk
Se under nyheder.

Kh Pia

Hvor?

Man skal lige scrolle ned til 15. feb.

Dejlige billeder!

Lone - Ah, var under nyheder… Men det jo temmelig langt og uoverskueligt for at finde et par billeder :tihi:

Pia - Fine billeder, rigtig lækre katte på også :høhø: Ville dog være skønt at se dem under info om jeres katte - og evt. lidt flere katte end de to der står der, for det har I jo åbenbart :slight_smile:

Men hvor henne derinde ?

Nårh, så fandt jeg det os :smiley:

Jeg er mere skudt i dine hunde - Ihh hvor er de dog dejlige, det er sådan en jeg vil eje, når jeg flytter i hus :slight_smile:

Men misserne er da os skønne, rigtige gode billeder :slight_smile:

Kattehjemmesiden er på vej… Den venter kun på at blive lagt ón Line . Det håber jeg sker i weekenden. adressen blir www.brittemis.dk

Efterhånden kommer der flere billeder på men syntes ikke jeg ville lægge dem på hundesiden nu.

Tak for de pæne ord om mine hunde :slight_smile:

Kh Pia

Pia - Ah, så forstår jeg bedre :slight_smile: Men er brite ikke kun med et t? :slight_smile:

Flotte katte og hunde :slight_smile:

hejsa

Skønne billeder, ikke mindst den rødmaskede - sikke en skønhed, wow

MVH
Gitte

Hej Pia. Det er jo DK-Hostmaster, der administrerer .dk adresserne, og tilsyneladende er ovenstående domænenavn ikke optaget eller reserveret endnu. Du må hellere se at få reserveret det i en fart. Navnet med et enkelt “t” er for øvrigt også ledigt… :slight_smile:

Langt om længe - efter en del forsinkelse - lykkedes det at få www.brittemis.dk i luften!

Håber I har lyst at lægge vejen forbi og se billeder og lidt nyt. Vi har fået ny missefrøken og jeg tror, vi har killinger på vej. :hjerte::hjerte::D:høhø::stuck_out_tongue:

Der er også lagt nye billeder ind af vores kastrat Felix, som også har været forbi kattefotografen.

Vil tro siden bliver udbygget lige så stille hen af vejen.

Kh Pia

Super fin hjemmeside :wink:
Rigtige gode billeder af misserne :wink: Hvem har taget dem???

billederne er taget af Brian Byriel www.kattefotografen.dk

Skal ind m de sidste når xelina har fået sine killinger …

Kh Pia

[QUOTE=peia;556632]billederne er taget af Brian Byriel www.kattefotografen.dk

Skal ind m de sidste når xelina har fået sine killinger …

Kh Pia[/QUOTE]

Er han dyr???

Næh syns han er meget rimelig. Du kan se priser på hans hjemmeside.

Kh Pia