Hermie og Sparta

Så er der nyt igen.

Begge katte har spist og drukket rigtig godt, både imens min mor har været på arbejde og efter vi er kommet hjem. Og der var både stort og småt i kattebakken.

De har hygget sig med at hive nogle af min mors cder ned fra hylderne og spredt lidt mad ud over stuegulvet :tihi:

Da vi kom fik de hver en godbid stang og lidt makrel til deling. Det var guf!!!

Så har de leget lidt, både med sig selv og hinanden og vi har fået lov til at nusse en lille smule - især med sparta.

Nu hjælper Sparta min mor med at lave suppe, imens Hermie ligger og ligner en dronning inde i stuen.

Billederne kommer senere da jeg har glemt mit overførselskamera

Og til Bazan, kunne du ikke godt lære dine katte at stå model til billeder istedet for at flytte sig lige når den tager billedet eller gå helt op i kameraet så man kun får et øjne eller en snude med? :tihi:

Vi har givet dem noget af det legetøj mini ikke bruger og det ser ud til at det bliver godt taget imod, bla. sådan en tunnel med en bold indeni - den er Sparta helt vild med:yatta::yatta::yatta::yatta:

Det lyder bare så godt :thumbup:

Hermie har været lidt sur mis i dag og lagt meget under sengen, jeg har leget rigtig meget med Sparta og tog hende på et tidspunkt med ind i sengen og så lå vi i over en time og puttenuttede og hun spandt og æltede hun er fandme dejlig!!!:wehuu:

og så pludselig kom der en hømse ud og så meeeeeeeeeeeeeeget fornærmet ud, men der gik kun 2 min før hun stod inde i soveværelset og ville nusse, prøvede at få hende til at komme op i sengen, men i startede stod hun blod på min mors natbord og spandt og æltede og ville nusses over det hele, så kom hun over i sengen og blev der i et par min før hun gik på bakken. Så nu er hun endelig ved at tø helt op.:yatta::yatta::yatta::yatta: Det stakkels pigebarn savner sin mooooar :wehuu::wehuu::wehuu:

Super dejligt at hører :slight_smile:

Det med at hun ligger under sengen, gjorde hun også herhjemme. Der kan hun vidst bare godt lide at befinde sig :slight_smile:
Dejligt at hører at i forkæler de to piger<3 varmer mit hjerte!..

Og , ja, billeder har de aldrig været gode til! kun når de sover :stuck_out_tongue:

Dejligt at høre at det går så godt!

Sparta var en rigtig lille drillepind igår, hun ville bare ikke lade Hermie være, det resulterede i nogle magtkampe mellem de to.

Vi prøvede at skille dem ad en halv time så Hermie kunne få ro, og der kom der bare en helt anden mis frem, først gik hun rundt og spandt foran sengen, så hoppede hun op på natbordet og ville nusses og spandt og ældtede og duftmarkerede alt i nærheden af hende :wehuu: til sidst blev kæle trangen så stor at hun hoppede ned og smed sig på gulvet med alle stænger lige i vejret og hendes dejlige mave til fri nusning :wehuu::wehuu::wehuu::savle::savle::savle: det gjorde hun 4 gange!!!

Min mor og jeg sad og legede med Sparta i op mod 3 timer og hun ville bare ikke overgive sig til søvnen selvom det var tydeligt at hun altså godt kunne falde i søvn … til sidst endte hun med at falde i søvn på mine ben, vågnede, lagde sig på mit hovede og sov videre, vågnede, lagde sig hen over mit bryst og sov videre, vågnede strakte sig, stak en pote op i hovedet på mig og sov videre, indtil hun hørte at Hømse kom frem fra sit skjul, så havde hun ikke tid til mig mere:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

I dag har jeg ikke været med ovre ved dem fordi jeg fik sent fri fra skole og skulle til tandlæge, så jeg opdatere igen når jeg har snakket med min mor, det eneste jeg lige ved er at Sparta gik og ledte efter mig og miawede rigtig meget da min mor kom der over. :ups:

Skal nok også få sat nogle flere billeder ind af smuksakkerne, der er ved at være en del :yatta:

Vil i have flere historier og billeder eller skal jeg nøjes med at sende til Bazan?

Flere historier og billeder - selvfølgelig :wehuu:

Er helt enig :wink:

Bare kom med alle de billeder og historie du har :yatta:

De misser er bare så skønne, men godt den lille pipfugl har fået lidt ro fra de skøre vildbasser

[quote=Ulla;432382]Bare kom med alle de billeder og historie du har :yatta:

De misser er bare så skønne, men godt den lille pipfugl har fået lidt ro fra de skøre vildbasser[/quote]

De er faktisk blevet bedste venner, han sidder og snakker til dem når vi er ude i køkkenet og hvis døren bliver lukket skælder han ud fordi han ikke kan se dem :tihi:

I går havde vi glemt at lukke døren ud til køkkenet og da vi kom der ud lå Hermie ligeså stille ved siden af buren og hyggede, og i dag gjorde Sparta det samme :wehuu:

Fortæller mere i morgen, er på vej i seng.

Jeg vil også gerne have flere historier fra de to pjelemissere! De er så søde, jeg kan stadig huske hvor hyggeligt de er!

Efter mange snakke frem og tilbage har vi besluttet os for at Sparta skal omplaceres. :confused:

[ame]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?p=434759#post434759[/ame]

EDIT: linket er til omplaceringstråden så i kan sagtens trykke på linket.