Hermie og Sparta

Tja, jeg havde jo egentlig sagt i den anden tråd at hvis folk ville have opdateringer måtte de skrive til mig eller Blancka i pben, da jeg ikke følte der blev taget hensyn til min/hendes/vores beslutninger.

Men nu er jeg blevet prikket til i pben og har derfor valgt at trække min stolthed tilbage og opdatere jer om de to dejlige prinsesser.

I dag er det 3 uger siden Sparta blev neutraliseret, og hun er helet fint og er ligeså fræk som før.

Det var meningen Eva Skulle have været ude og titte til dem sidste weekend, men hun måtte lægge sig syg.

Jeg synes der er sket meget de sidste 3 uger, efter neutraliseringen og efter opsætning af feliway, er de faktisk begyndt at lege sammen, og gør det faktisk tit og meget. Og selv Hermie tager initiativ til leg!
De slås stadig, men langt fra ligeså meget og ligeså voldsomt som før.

Hvis alt går som jeg regner med, har jeg fået overtalt Blancka til at give Sparta en chance til og tage dem begge hjem. De bliver hentet om 1½ uges tid :ked::ked::ked:

De har begge to fået utrolig meget personlighed imens de har været hos min mor og det er tydeligt at se at de trives, Sparta er begyndt at give kys, og jeg prøver på at lære hende at give det på kommando så hun får en godbid for det.
Hermie er blevet en rigtig kælepot, hun eeeeeeeeeeeelsker at blive nusset, og ligger gerne og spinder og ælder imens. Hun er så dejlig, og har de sødeste krøller på maven. Hun er også stoppet med at flygte når Sparta kommer i nærheden, igår lå jeg med begge tøser inde i sengen og puttede i over en time uden at de så meget som kiggede ondt på hinanden.

Sparta er rigtig nem, hun finder sig i alt og er virkelig en fantastisk pige, hun sagde ikke et kvæk da jeg klippede hendes negle. Hun er rigtig fræk og har ødelagt op til flere af min mors potteplanter, så nu er de sidste kommet ud på altanen som er kattefri. :tihi: Sparta er over alt og hjælper med alt, og hun bliver ved, for selvfølgelig har man brug for hjælp selvom man påstår noget andet!!

Hermie er stadig en lille smule reserveret, men er begyndt at kræve opmærksomhed, så kommer hun hen og prikker til en med hendes potter, skubber til en med hendes hoved, hopper op på en, eller smider sig stor spindende foran sig. Faktisk så kan Hermie også lave ballade!! Vi gloede godt nok noget da bøgerne en dag faldte ned af reolen og det ikke var Sparta, men Hermie der tittede frem.:yatta:

øhm. Er der mere at fortælle:?

Billeder kommer senere, skal lige have dem fra mobil til computer.

Tusind tak for opdateringen. -kramer

Håber det bedste. :slight_smile:

Ih, hvor lyder det super godt det hele! :thumbup:
Jeg håber sådan, at de to piger kan få det perfekt sammen. :hjerte:

Tusind tak for opdateringen. :tak:

Hvor er det dejligt at de er ved at finde ud af det sammen :hjerte:

Håber den gode udvikling fortsætter :slight_smile:

Tak for opdateringen :slight_smile: Jeg glæder mig sådan til at få dem hjem igen:)

Det lyder da helt sikkert somom at det går i den rigtige retning :thumbup: