Hermie

Har taget lidt forskellige billeder af hende på det sidste:)
jeg undskylder meget hvis hun ikke ser fantastisk frisk ud, og hendes pels stand…

Elsker hendes ansigt <3

Yndlingsstedet… Min badeværelses hylde, som jeg har opgivet at have noget på… Nu er den også blevet skæv:)

Yndlings beskæftigelsen:)

Men… Sparta sprøjter altså lidt for meget, og derfor er Hermie lidt betuttet:)

Hermies pels er ekstra fedtet, pga. paraffinolien hun fik hos dyrlægen.
Men vi havde en hyggestund :slight_smile:

Selv med fedtet pels er hun en skøn missekat :hjerte:

Hun er skøn :hjerte:

Hun er bare fin hende lille Hermie! :love2:

Kender godt til når ens lille pus er smurt ind i paraffinolie, men alligevel synes man de er smukke helt ud til knurhårene. :wehuu:Paraffinolie eller ej, så er hun en lille charmer!

Gode, gamle Hermie.:hjerte:
Jeg håber sådan, hun kommer igang med at spise, så hun kan blive frisk igen. :kryds::kryds::kryds:

Er helt vild med det billede hvor det er helt close up på hendes øjne :inlove:

Hvor er hun sød der hvor hun drikker vand :hjerte:

Dejlige billeder af en dejlig missekat opkaldt efter en af mine favoritfigurer fra HP serien. :hjerte: Hun er simpelthen så SMUK!

hun er SÅ dejlig. tænker tit på jer og håber på en snarlig GLUBENDE appetit hos den dejlige pige. Det fortjener i begge!

Hun er simpelthen så skøn! Jeg krydser en masse fingre for at hun snart får sin appetit igen :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Hun er bare så sød :wehuu:

Hvor er hun yndig! :slight_smile:
Ja, måske altså bortset lige fra på billede nummer to, der ligner hun lidt mig, når min kæreste kommer og vækker mig om morgenen … :høhø:
Og helt fantastisk godt billede med vandhanen! På det sidste ser hun bare sød, blød og veltilfreds ud. :slight_smile:

Hvor er hun sød. Og sikke nogle flotte billeder! :slight_smile:

Tak for svar:)
Hermie har fået lidt appetit igen! Heldigvis, igår spiste hun 3 gange frivilligt! 1gang vådfoder, og 2 gange tørfoder… Hurra!

[QUOTE=Blunky;694785]Tak for svar:)
Hermie har fået lidt appetit igen! Heldigvis, igår spiste hun 3 gange frivilligt! 1gang vådfoder, og 2 gange tørfoder… Hurra![/QUOTE]

Hvor godt!!!
Go Hermie Go :pompom::pompom::pompom:

Det var dejligt at høre. :slight_smile:
:kryds::kryds::kryds: