Herning 7. juli 2012

Så er der åbnet for tilmeldning til Herning

Jeg har allerede tilmeldt Kaitlyn, også har jeg meldt mig til som steward.

Ville gerne have Cassiopeia med, men vil gerne vente til Dragør, så hun får lidt mere sul på kroppen,

jeg lader kattene blive hjemme, men har naturligvis meldt mig som steward :slight_smile: så I slipper ikke for mig :stuck_out_tongue:

Modtager man ikke en bekræftelse på mail længere når man tilmelder?

Jo, hvis man ikke var en af dem, som tilmeldte indenfor det første kvarter eller noget :wink:
Jeg havde liiiige glemt en lille detalje, da jeg åbnede, så dem, der har tilmeldt inden kl. 18.17 har ikke fået en mail. Hvis I er i tvivl, om I er med, så send mig en mail, så kigger jeg efter :wink:

Venligst
Dorthe

Jep, jeg tilmeldte også inden Dorthe nåede at blive helt frisk efter arbejde :høhø:
Men jeg har tilmeldt McCoy, Athea og Haley… Blev lige enig med mig selv om at vi skulle have et BIV hos européen denne gang :wink:
Og Kirsten kommer med Ivy… og så ser vi lige om Pernille blev enig med sig selv om jeg skulle have hendes røde MCO ungdyr med for øvelsens skyld…

Hun skal nok ikke overveje alt for længe - over halvdelen af pladserne er allerede solgt! Og til trods for at vi skal stå i en stald lige ved siden af levende køer, så trækker udstillingen faktisk udstillere både fra Sverige, Holland og Tyskland! Og jeg HAR forklaret dem hvad de går ind til, men de melder alligevel til i vildskab :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;877049]Hun skal nok ikke overveje alt for længe - over halvdelen af pladserne er allerede solgt! Og til trods for at vi skal stå i en stald lige ved siden af levende køer, så trækker udstillingen faktisk udstillere både fra Sverige, Holland og Tyskland! Og jeg HAR forklaret dem hvad de går ind til, men de melder alligevel til i vildskab :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]Det er også en hyggelig og speciel udstilling. Desværre kommer hverken Skaldepanden eller jeg ikke i år. Klodslandet har sat mig på arbejde d. 5-6 juli.

Dorthe jeg har sendt dig en mail, mine katte fremgår under “mine data” ? :slight_smile:

Jeg har også tilmeldt Amiko denne gang, men var også en af dem som var inde med det samme og tilmelde, så har heller ikke fået en bekræfelse på at hun er tilmeldt :slight_smile: og glemte selvf i alt hastværk at lave dommerønske :frowning: men mon ikke det går alligevel :wink:

Nogen der kommer igennem Randers på udstillingsdagen og kunne tænke sig selskab?

Har godt nok sagt at jeg absolut ikke tror Junior egner sig til sådan en dyrskuedag, men efter at have tænkt en del over det, tror jeg mere det er mig der bekymrer mig for meget og det kunne være interessant at prøve ham af. Det er trods alt ikke værre end at han har sit vanligvis elskede udstillingsbur at flyde ud i 90% af tiden.

Men mangler kørelejlighed hvis det skal være?

[QUOTE=Gizzemissen;877091]Nogen der kommer igennem Randers på udstillingsdagen og kunne tænke sig selskab?

Har godt nok sagt at jeg absolut ikke tror Junior egner sig til sådan en dyrskuedag, men efter at have tænkt en del over det, tror jeg mere det er mig der bekymrer mig for meget og det kunne være interessant at prøve ham af. Det er trods alt ikke værre end at han har sit vanligvis elskede udstillingsbur at flyde ud i 90% af tiden.

Men mangler kørelejlighed hvis det skal være?[/QUOTE]
jeg kan sagtens køre over Randers :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;877049]Hun skal nok ikke overveje alt for længe - over halvdelen af pladserne er allerede solgt! Og til trods for at vi skal stå i en stald lige ved siden af levende køer, så trækker udstillingen faktisk udstillere både fra Sverige, Holland og Tyskland! Og jeg HAR forklaret dem hvad de går ind til, men de melder alligevel til i vildskab :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Nej, det har jeg også sagt til hende… Men nu ser vi… De har jo lige fået en baby i onsdags, og får gæster i aften… Så hører nok fra hende når de engang er gået, hvad hun har bestemt sig for… :slight_smile:

Og jeg har lige svaret på jeres mails - I er med :slight_smile:

Venligst
Dorthe

Kan du? Jamen så tror jeg da jeg iler ind og melder Junior til. Så vil vi ud og se med egne øjne hvordan sådan nogle køer smukkeseres :wink:

Har du set billedet fra sidste år, hvor Tines røde dreng ligger ude på bordet og slanger sig? Fuldstændigt cool :slight_smile: Selvfølgelig kan enhver kat blive forskrækket i enhver hal - men det erfaktisk som regel de 2-benede, der har de største bekymringer - kattene plejer at tage det hele med forbavsende ro!
VH
Susanne

Ja, det er også lidt det jeg tænker for er der nogen der er god til at bekymre sig, så er det mig - har ligefrem en diagnose der siger at sådan er det :wink:

Så nu er Junior tilmeldt. Med lidt held betyder alle de nye lyde og indtryk at han glemmer at blive beskidt i munden overfor mig når han skal håndteres :wink:

Jeg håber, at I får en super udstilling :slight_smile: Ville gerne have været med som steward, men det er lige præcis den dag, hvor mit orkester holder prøve til Hollandsturen. Så god dag til jer andre :slight_smile:

Hvis nu man går rundt og tror, at show styling af en racekat er noget særligt, så kan jeg kun sige… “You ain´t seen nothing yet” :slight_smile: Det første år vi var der var der liiidt fnisen fra de der ko-folk over vores fornemme racekatte, indtil vi nåede til punktet “Nå - og du er så ved at lavtryksspule, shampooere og igen spule din ko som bagefter får hårlak i, ja!!!” og “Nå, er det hårekstensions i halen der…?” :høhø: De er mindst lige så bindegale med og ærekære over sine dyr, som alle vi andre er :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;877207]Hvis nu man går rundt og tror, at show styling af en racekat er noget særligt, så kan jeg kun sige… “You ain´t seen nothing yet” :slight_smile: Det første år vi var der var der liiidt fnisen fra de der ko-folk over vores fornemme racekatte, indtil vi nåede til punktet “Nå - og du er så ved at lavtryksspule, shampooere og igen spule din ko som bagefter får hårlak i, ja!!!” og “Nå, er det hårekstensions i halen der…?” :høhø: De er mindst lige så bindegale med og ærekære over sine dyr, som alle vi andre er :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det er jo det jeg har hørt og nu må jeg altså se det med egne øjne. Tror for øvrigt det bliver mit første dyrskue nogensinde…kan i hvert fald ikke lige umiddelbart erindre at have været på et tidligere, heller ikke som barn…

Så har jeg fået tilmeldt Anakot (KOR) og Brian (PER) :slight_smile: (og jeg ved, der kommer 3 KOR mere:thumbup:)

Jeg har dog et spørgsmål om udstillerarmbånd - hvordan skal dette forstås:?

Vi får kun ét udstillerarmbånd pr. tilmeldt kat. Dvs. hvis der kommer mere end én person pr. kat du har med, så skal resten betale entre til Landsskuet kr. 100,- pr. voksen og kr. 40,- pr. barn.

Hvis man kun tilmelder én kat, får man ét armbånd - fint nok:ok:
Hvad hvis man tilmelder flere katte:? Får man ét armbånd pr tilmeldt kat:? (for sådan forstår jeg umiddelbart teksten)
Hvornår får man disse armbånd:?