Herning Landsskuet 2017

Så blev det tid til Landsskuet og det var første gang at jeg var med, så det havde jeg glædet mig meget til.

Jeg havde Blua med til fremvisning om fredagen. Vi fik snakket med en masse mennesker, men Blua savnede sit sidekick Cookie, som jeg havde valgt skulle blive hjemme.

Cookie kom dog med om lørdagen, så der var Blua glad igen :slight_smile:

De skulle begge to op til Dorte Kaae. Det var først ud på eftermiddagen, så jeg havde god tid til at gå ned og se nogle meget store køer :uha:

Blua var oppe først og han fik god ros af Dorte. Han skulle så op til nom mod Tanjas Ean og sørme om ikke Blua tog den :smiley:

Så var det Cookies tur, men da hun var eneste ungdyr (klasse 11) i kat IV, så var der ikke megen konkurrence. Men Dorte var svært begejstret for hende, så hun blev NOM og BIS :smiley:

Blua skulle på scenen op mod Line og Patricks Rasmus og sørme om han ikke også vandt og blev BIS :D:thumbup: han tabte så til hunkastraten - en blå aby, så hun gik videre til BOB.

Men en super god dag med fantastiske resultater :smiley:

Her sidder barylerne i bur ved dommeren og venter på at komme til bedømmelse :slight_smile:

Vi havde et par rigtigt gode dage i Herning :slight_smile:

‘Juniorhandling’ med muhkatte

Fredag var der hygge med Louis, Rhys og James. Som altid var det Louis, der virkeligt fangede folks opmærksomhed :slight_smile:

Lørdag var helt vild!

Rhys havde en rigtig god bedømmelse sammen med Rune hos Dorte Kaae. Åbenbart bliver man mindre klisterkat, når ‘moar’ ikke er der :ups: Han fik en masse ros og sit cert, så han er nu GIP :smiley:

James var som altid i VIRKELIG hyggehumør, så både Bobby (parallel) og Bette blev stanget lidt og tvunget til at nusse ham :tihi: :hjerte: Bette var rigtig vild med ham, og han fik både cert og løb af med NOM. På scenen fik han og konkurrenten begge en stemme, så konkurrenten løb først af med sejren ved skildommer.

Dagens tuderi fra min side af blev pga Louis. Jeg var ikke selv til hans bedømmelse eller nominering, men han fik NOM og ordet ‘magnificent’ med på vejen. På scenen fik han to ud af tre stemmer :uha: Og så tudede jeg ellers :ups: - Tak til alle dem, der lige gad at gøre lidt grin med mig :stuck_out_tongue: Og sørme om ikke Louis slog hunkastraten, så han kom med videre til BOB, hvor han blev nr. 4. Er bare så stolt over, at han blev BIS :hjerte:

På vej hjem prøvede vi at sætte Rhys og James i samme kasse. Er de ikke bare nuttede? :inlove:

Tillykke til alle jer andre med de flotte resultater

Tak til Jyrak for endnu en fantastisk udstilling :slight_smile:

Jeg hyggede mig stort, vi var en pæn lille bobtail flok :slight_smile:

Agatha og Ethan fik deres certer, Bølle vandt NOM,

På scene var han oppe i mod en oci og hans smukke søster, Indrømmer jeg heppede på hans smukke søster som fortjent vandt BIS :wehuu:

Super dejligt at være til stede og opleve at vores afkom har udviklet sig som håbet.

Stort Tillykke til Lykke, Rune og Tanja :hjerte: