Herning udstillingen

Nej, der er ikke åbnet for tilmelding endnu :slight_smile: Det bliver der først 12. juni. Men indtil da kan man jo overveje om man også iår skal have sig en Landsskue t-shirt :ok: Jeg har foreløbigt lagt lidt op her: Jyrak
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1073599]Nej, der er ikke åbnet for tilmelding endnu :slight_smile: Det bliver der først 12. juni. Men indtil da kan man jo overveje om man også iår skal have sig en Landsskue t-shirt :ok: Jeg har foreløbigt lagt lidt op her: Jyrak
VH
Susanne[/QUOTE]

Den er ikke stor nok til mig.,… men jeg er sikker på at Camilla vil gramse en hurtigst muligt. Hun er en sucker for den slags - nåja, og så er den da pæn :smiley:

Jeg var der som tilskuer sidste år, men i år skal jeg have Alperton med, han kan klare det postyr :slight_smile: T-shirts ser fine ud, men kunne det ikke også være en mulighed at afhente dem til selve udstilligen? Jeg kommer nemlig ikk til nr. Åby grundet eksamens periode :wink:

Må lige se om vi skal udstillings afprøve vores yngste i herning. dog ligger det så tæt på at jeg har været i sverige så kan være vi lige skal have lidt ro :stuck_out_tongue:

Men mon ikke vi dukker op :stuck_out_tongue:

hvor er det dog en god ide, og de er rigtig pæne

Ork jo, det er ikke noget problem :slight_smile: Vi har alle nævnte størrelser på lager, men ikke i ligefrem endeløse mængder, så derfor tilbuddet om at kunne forudbestille, så man kan være sikker på at få den model og størrelse man gerne vil have - om man så henter det ene eller det andet sted eller vælger at få tilsendt for en tyver er blot en detalje :slight_smile: De er med i kokardestanden i Nr. Åby og i Herning allerede fra om torsdagen, hvor der er uformel fremvisning af katte. Sidste år fik vi ret hurtigt udsolgt, iår har jeg bestilt liiidt flere for en sikkerheds skyld.
VH
Susanne

Herremodellen:

Damemodellen:

Det lyder bare super Susanne :slight_smile:

Ih hvor er den flot. Og hvid :wink:

Jeg VIL med til herning… vil vil vil! Jeg kommer ikke til Nr Åby :frowning: EN eller anden har lagt alle Jyrakudstillingerne i mine arbejdsweekender :frowning: Men Herning er et must. Der må jeg altså se at få byttet mig fri!

Om få timer åbner vi…:slight_smile: Og lidt flere timer er der sikkert alt udsolgt igen :høhø:
VH
Susanne

Årh der er stadig ikke åben… bum bum bum

Du får en medlemsmail straks vi er klar - vi roder stadig lidt under kølerhjelmen for at blive helt fuldstændigt klar, men det varer ikke så længe mere :wink:
VH
Susanne

er der mon nogle fra Aalborg, som skal derned til selve udstillingen? for ellers vil jeg ikke tilmelde mig som steward nemlig :slight_smile:

:frowning: Det er en ambivalent følelse, men jeg er SÅ glad for at jeg har fået job, at det er ok, jeg først kan komme til Vamdrup udstillingen :slight_smile:

Jeg tager derned med drengene :wink:

Så er det nu! Der er plads til 155 katte, sååååå “knock your selves out” med tilmeldingerne, jeg håber ikke udbyderens server vælter :høhø:
VH
Susanne

Wupwup - og så er der tilmedt européer :rock:

Hvornår er der til- og afmeldings frist? Syntes ikke jeg kan finde så meget info på hjemmesiden…?

Altid fredag 14 dage før. Jeg tvivler på der er plads indtil sidste tilmeldingsfrist :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1081730]Altid fredag 14 dage før. Jeg tvivler på der er plads indtil sidste tilmeldingsfrist :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ej, så det er lige INDEN Nørre Åby? Øv øv øv… Havde håbet lige at kunne se hvordan altid gik der ifht Herning :slight_smile:

Jeg har tilmeldt 2 bimser