Hestekød (hentet fra Lux-tråd)

Må jeg på det fredsommeligste be’ webmoster om at flytte indlæg om ikke-katte-mad fra min Lux-tråd hertil :?

Hmm hvem er webmoster?

-LOL det er vist en af os…

send os lige numrene på indlæggene i en PB og vær sikker på at de ikke er citeret i andre indlæg - så kan de flyttes /og eller kopieres :slight_smile:

Jeg vidste sørme ikke, at tråde ikke måtte dreje væk fra det oprindelige emne og udvike sig bredere?
Er det ikke et diskussionsforum?

[quote=PiaR;355361]Jeg vidste sørme ikke, at tråde ikke måtte dreje væk fra det oprindelige emne og udvike sig bredere?
Er det ikke et diskussionsforum?[/quote]

jo da - selvfølgelig må de det… nogle gange går de bare over i et HELT nyt emne som fortjener sin egen tråd og så er det helt ok lige at danne en ny tråd med de indlæg…

enten ved at kopiere eller flytte de relevante poster :slight_smile:

Det var ikke min mening at brokke mig over, at tråden digresserer :slight_smile:
OT kan komme valsende nok så muntert, og danse af igen :slight_smile:
Syntes bare, at den var blevet halvt om kattemad, og halvt om nogle medlemmers kød-præferencer.
Som vegetar synes jeg ikke, at det er sååå interessant :wink:

Og det ligger mig på sinde at få lidt sul på nogle slanke, ældre herrer med whiskers - fladsnuder, forståes.:slight_smile:
Derfor luftede jeg tanken - skal se på det med numrene imorgen, når jeg er hjemme i byen igen.

Og jeg må give dig ret, Regitze, hellere end gerne: Titlen ‘webmoster’ har været brugt siden hjemmesidernes start, om en kvdl. webmaster. Det er ikke en personlig titel, som kan knyttes til nogen enkeltperson.
Tak for hjælpen :slight_smile:

[quote=MiSi;355509]

Og jeg må give dig ret, Regitze, hellere end gerne: Titlen ‘webmoster’ har været brugt siden hjemmesidernes start, om en kvdl. webmaster. Det er ikke en personlig titel, som kan knyttes til nogen enkeltperson.
Tak for hjælpen :)[/quote]
nu aprospos tråde der skifter emne :slight_smile:

kan vi ikke blive enge om at vi kalder admins “webmistress” herinde…

det lyder bedre end moster… admins herinde er de mest fantastiske, smukkeste, dejligste, mest raffinerede… (kom gerne med mange flere superlativer)

så mistress passer jo helt sikkert meget bedre end “moster”

Undskyld… nu går jeg næsten endnu mere OT…
Men Mistress giver altså mig associationer om noget med Red Light og den slags :wink:

[quote=Ann K;355537]Undskyld… nu går jeg næsten endnu mere OT…
Men Mistress giver altså mig associationer om noget med Red Light og den slags ;)[/quote]

I skulle bare vide, hvad vi bliver udsat for :fin::fin::fin: :fløjte:

:klapper:

[quote=Ann K;355537]Undskyld… nu går jeg næsten endnu mere OT…
Men Mistress giver altså mig associationer om noget med Red Light og den slags ;)[/quote]

jamen det er fordi du har en fantasifuld tankegang

Det er vist først henimod det borgerliggjorte århundrede 1800-tallet, at den titel bliver “degraderet” til noget “illegitimt”:?
Synes da, at jeg har læst den brugt parallelt med ‘master’ og lignende i tidligere århundreder :?
Og selv op til vor tid hedder en kvdl. postmester på engelsk ‘postmistress’ :slight_smile: