Hey, der er en krokodille

…i mit badekar

:lol:

Bwadr!!
Kys den :smiley:

Kys den, kys den, det er en forklædt prins :heks:

Nårh :hjerte:

Er det en frø eller en tudse? Jeg skal altid ha’ dem op og mærke efter før jeg er sikker… det ligner en tudse… men…

Den er i al fald fin. Og fredet :wink:

Hvor er den flot. :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1104063]Nårh :hjerte:

Er det en frø eller en tudse? Jeg skal altid ha’ dem op og mærke efter før jeg er sikker… det ligner en tudse… men…

Den er i al fald fin. Og fredet ;)[/QUOTE]

Øhh, er de indgraveret i bunden, eller hvor mærker du efter?

Jeg tror, at det er en tudse, men ved ikke, hvorfor jeg tror det - tror det bare :høhø:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;1104111]Øhh, er de indgraveret i bunden, eller hvor mærker du efter?

Jeg tror, at det er en tudse, men ved ikke, hvorfor jeg tror det - tror det bare :høhø:[/QUOTE]
Frøer er glatte, tudser er… Nuprede (er det et ord?!). Det der må være en tudse :hjerte:

Det er helt sikkert en tudse - så Charlotte du kan godt stoppe kysseriet, det bliver alligevel ikke til en smuk prins :høhø:

Tak, Eva - du har lige reddet min dag, puha :høhø:

Der er tre slags tudser i Danmark.
Grønbroget tudse, Skrubtudse og Strandtudse.
Den lille fyr på billedet er en Strandtudse :slight_smile:
Den er da supersød, så giv den da bare et kys selvom det ikke fører til noget :tihi:

Det er da den dejligste skrubtudse, katten er da også meget fin :tihi:. Vidste I at skrubtudser har de smukkeste øjne, prøv at se efter næste gang I falder over en - det er ikke løgn :slight_smile:

[QUOTE=Theomilou;1104197]Der er tre slags tudser i Danmark.
Grønbroget tudse, Skrubtudse og Strandtudse.
Den lille fyr på billedet er en Strandtudse :slight_smile:
Den er da supersød, så giv den da bare et kys selvom det ikke fører til noget :tihi:[/QUOTE]

Desværre er det ikke en Strandtudse. Strandtudser har en gul stribe ned langs midten af ryggen samt et par andre kendetegn. Strandtudser er ret sjældne i Dk. Ja, jeg er jo en bio-nørd :slight_smile:

Øv, den ligner ellers meget godt, og ville da have været sejt at have haft besøg af sådan én :slight_smile:
Men selvom det bare er en almindelig skrubtudse, synes jeg den er sød alligevel :ok:

Den er i hvert fald ikke noget, jeg skal røre ved. :smiley:
Ja jeg læser biologi, men lige netop padder kan jeg ikke fordrage :ups:

Den er da NUUUUUUUUUUUTTET … Vi har selv en Svend Stor i vores have (så’n lidt on / off), og han er rigtig sød. Næsten kælen :tihi: (og JA jeg har rørt ved ham)

Herligt billede, historie og bemærkninger :slight_smile:

I går var vi inviteret i byen og kom sent hjem, og jeg skulle så lige tjekke fuglebadet ved midnatstid - og hvem lå og crawlede rundt derude? Jeps, det gjorde krokodillen.

Nu sidder jeg på terrassen med stearinlys og en god kop kaffe og venter …:yikes:

Ny aften, ny tudse. Den her er meget mindre, end den der crawlede i bassinet

Så er det nok tudsefar… :slight_smile: